MENU

středa 5. dubna 2023

SKINTRA - TESTUJI PEČUJÍCÍ KOSMETIKU | spolupráce s COSIBELLA.CZ

 Krásný den všem,

na začátku března mi opět dorazil balíček na testování od cosibella.cz a tentokrát bych vám ráda představila značku SkinTra, která je pro mě úplně nová. Nevím, jak to vnímáte vy, ale já o téhle značce nikdy neslyšela a je to tedy veliká škoda, protože je skvělá! SkinTra nemá rozdělené produkty podle věku nebo pohlaví, ale naopak podle účinných látek a konkrétních problémů na pleti, které aktivně léčí. Pokud mě sledujete delší dobu, tak víte, že mám mladou smíšenou pleť náchylnou k tvorbě akné. Ne vždy je péče o tuto pokožku jednoduchá, proto vám v dnešním článku ukážu, jak se moje každodenní rutina zjednodušila na minimum a je maximálně efektivní.



V balíčku jsem objevila chemický peeling, hydratační krém, ale také 3v1 sérum/tonikum/krém zároveň v jedné lahvičce a zrovna na tento produkt jsem byla neskutečně zvědavá, protože znám tonikum pouze v tekuté formě, ale v krému? To je pro mě velká neznámá. Už jen samotné balení produktů na mě udělalo skvělý dojem a velikou radost jsem měla i z růžových srdíček, které chránily lahvičky před poškozením. Sice je to maličkost, ale udělala mi velikou radost 😊

 

Prvně vám představím CHEMICKÝ PEELING (koupíte zde). Tento produkt slouží k odstranění starších kožních buněk na povrchu kůže bez použití mechanických zrníček. Jednoduše vysvětleno: je to speciální "gelík", který si rozetřete po pleti a musíte dodržet doporučený čas. Následně smyjete vodou a pleť máte hladkou, ale mírně začervenalou. Odumřelé kožní buňky vám odstraní pomocí speciálních kyselinek a nemusíte tím pádem používat hrubší peelingy.



Mě osobně tento produkt moc nesedl, jelikož mám nejspíš až moc citlivou pleť. Už v průběhu čekání mě obličej štípal a produkt jsem oplachovala zhruba po 4 minutách, i když ho můžete nechat působit pomalu dvojnásobně déle. Pleť jsem měla docela dost červenou, lehce napuchlou, svěděla mě a hlavně se mi do dvou dnů dost osypala zanícenýma pupínkama. Určitě byla hladká, to ano, ale nejspíš mi nesedla nějaká kyselinka ve složení a naopak si myslím, že jsem měla alergickou reakci. Stejná reakce se mi stala u totožného produktu jen od jiné značky, takže mi prostě tento typ peelingu nesedí 😕

Je to tedy 24% kyselinový peeling, který obsahuje kyselinu mandlovou, kyselinu kojovou, kyselinu tranexamovou, azeloglycin a vitamín C. 24% je vyšší koncentrace, proto bych doporučila použití raději zvážit, pokud máte taky citlivější pleť. Peeling by měl pokožku vyhladit, rozjasnit, zabraňovat vzniku pigmentových skvrn a minimalizovat vznik akné. Mě bohužel nesedla nejspíš vyšší koncentrace, proto se mi pupínky naopak tvořily více, nicméně odolnější pleť by mohla reagovat úplně jinak. Dá se sehnat v 30 ml balení, které stojí 260 Kč a také ve 100 ml balení, které stojí 375 Kč. Já osobně hodnotím tento produkt 4/10 🌟


Dalším kouskem, který jsem testovala, je HYDRATAČNÍ KRÉM S PREBIOTIKY (koupíte zde). 
Nejznámější látky, které ve složení najdete jsou skvalan, konopný olej, olej ze semen vodního melounu, niacinamid, azeloglycin a beta-glukan. Podrobnější informace ohledně složení najdete na webových stránkách Cosibella 😊


Tento produkt byl pro mě velmi milým překvapením, jelikož má příjemnou nevtíravou vůni, krásně se roztírá, je lehoučký, ale zároveň opravdu hydratuje do hloubky. Pokud máte rozdrážděnou pleť od akné, tento produkt nijak neštípe, naopak spíš uklidňuje. Během prvních pár dnů se mi pleť neskutečně zlepšila, vyčistila a jakmile jsem začala používat kombinaci séra 3v1 a tohoto krému, moje pleť byla už za necelý týden naprosto bezchybná a to se mě drží do teď, což už je vlastně přes měsíc 💖 Seženete ho v 50 ml balení za 375 Kč. Tento produkt hodnotím jako 10/10 🌟


Třetím produktem je PEČUJÍCÍ TONIKUM S PREBIOTIKY (koupíte zde). Toto tonikum je velmi speciální v tom, že je to produkt 3v1 (tonikum, sérum a krém), což je naprosto skvělé a aplikace tohoto produktu je velmi jednoduchá. Konzistenci má řidší, ale stále krémovou, takže stačí nanést jednu nebo dvě pumpičky do dlaně a hezky rozmasírovat do pleti jako klasický krém. Absolutně vůbec napálí v očích, nedráždí rozďoubané pupínky, nepálí v okolí rtů a zároveň velmi efektivně léčí akné. Já tento produkt používám současně i s krémem, který jsem vám ukázala na předchozím obrázku a tato kombinace je ÚŽASNÁ! Pleť je rozzářená, hydratovaná, bez pupínků, není přecitlivělá, navíc má krásné obaly...já jsem maximálně spokojená 💖 Standa se mě nedávno ptal, jak mi ty krémíky na testování sedly a já mu řekla, že to je nejlepší pečující kosmetika, jakou jsem kdy vyzkoušela a za tím si stojím 😊

Tento produkt opět obsahuje spoustu zajímavých složek jako je například skvalan, niacinamid, azeloglycin, allantoin a spoustu dalšího. Hlavním úkolem tohoto produktu by mělo být zmírnění podráždění a zároveň návrat správného pH pokožce. Zároveň hydratuje a dokonce by měl i zesvětlovat pigmentaci na pleti, takže by po delším používání mohl teoreticky lehce zesvětlovat třeba flíčky po akné nebo pigmentové skvrnky, což mi přijde dost zajímavé. Můžete ho pořídit ve 100 ml balení za 440 Kč nebo ve 200 ml balení za 620 Kč. Za mě je tento produkt jednoznačně 10/10 🌟

Dejte mi vědět, jak na vás tato kosmetika působí a zda s ní máte nějakou zkušenost 😊

Mějte se krásně a užívejte si velikonoční období

Terez

Žádné komentáře :

Okomentovat