MENU

úterý 11. dubna 2023

PSYCHICKÝ RESTART, TLUSTÁ ČÁRA ZA MINULOSTÍ | VLOG

 Krásný den všem,

doufám, že jste začali nový týden podle svých představ a nevstali jste levou nohou 😄 Na youtube vyšel nový vlog z mého školního týdne, kde vám povídám i o nějakých myšlenkách spojené s minulostí, tak se můžete mrknout a budu ráda, když mi do komentáře napíšete, jak se poslední dny cítíte vy a jestli jsem v tom sama, kdo je psychicky unavený nebo jste v tom také 😊




Užívejte si začínající jaro a mějte se krásně

Terez

3 komentáře :

  1. Je potřeba udělat tlustou čáru za minulostí a přestat řešit, co bylo. To tě pak akorát trápí a nikam se neposuneš. Mně taky trvalo dlouho, než jsem si to všechno uvědomila, ale časem se to podaří. Vekou roli v tom taky sehrálo to, že jsem se začala zajímat o japonské umění IKIGAI , které mi ukázalo cestu, jak si "uklidit" ve svém životě :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s tím, že občas je prostě potřeba za sebou tak trochu spálit mosty. Měla jsme to takto s bývalým přítelem, který byl na konci vztahu hodně toxický a celkově to prostředí kolem něj bylo fakt fuj. No, jako skončila jsem na tom, že jsem brala různé vitamíny a prášky a nakonec se úplně odstěhovala z města, kde jsem žila.

    OdpovědětVymazat
  3. Co si budeme povídat, občas to chce prostě udělat takovou tu tlustou čáru. Bez toho to zkrátka a dobře nejde. Já to třeba letos udělala v lednu, kdy jsem rapidně změnila životní styl. Ne nějak drasticky, to nefunguje. Ale začala jsem třeba více chodit do kombinované sauny, cvičím a hlavně jsem se zaměřila na jídlo. A kromě toho taky pracuji na efektivnější work life balance.

    OdpovědětVymazat