MENU

pondělí 26. března 2018

Recenze: Aknelot řada proti akne ( a moje story z DM)

Aknózní pleť má spoustu lidí a spousta z nás s tím bojuje. Jelikož mi bude brzy 18, jsem furt v pubertě, tak se mi pupínky dělají. Neříkám, že mám nějak extrémní akné, to vůbec ne. Docela lituju lidi, kteří to extrémní akné mají, jelikož se jim pak dělají jizvy a celkově jim to znepříjemňuje život. Moje pleť je mastná, místy suchá..takže dejme tomu smíšená až mastnější. Asi před měsícem jsem šla do drogerie DM a koukala jsem na nějaké tonikum od Garnier. Jelikož jsem nenašla to, co jsem hledala a neměla jsem moc času, tak jsem prostě popadla první dva přípravky na akné, které jsem měla v dosahu a utíkala jsem k pokladně. Řeknu vám..byla to jedna z největších blbostí a zároveň z nejlepších věcí, jaké jsem kdy udělala 😄 Přišla jsem k pokladně a paní mi říká "140 korun prosím", tak jsem jí je dala a utíkala z drogerie, protože jsem pospíchala na autobus. Až doma jsem koukala, co jsem si vlastně koupila a řeknu vám..snad celou cestu busem jsem si vyčítala, že jsem jak debil čapla první blbinu a utekla k pokladně, že jsem si ani nepřečetla, co to má dělat, k čemu to je a tak. Nicméně když jsem na to doma mrkla, tak první co jsem řekla bylo "ježiš, to jsou ošklivý obaly", pak jsem koukala co to vůbec je. "Aha, pleťová voda a krém, tak to by mohlo být fajn." ... zkoumala jsem dál, co jsou ty věci zač. Zjistila jsem, že hezky voní (voní po salicylu a šalvěji), že hloubkově čistí póry a při dlouhodobém používání se zlepší stav pleti. Večer jsem tu řadu zkusila a řeknu vám ... super. Používám jí už asi 4.týden za sebou a moje pleť je k nepoznání.



Po prvním použití této čistící vody, jsem zjistila, že na pleti docela pálí, pokud máte nějaké rozdrápané pupínky. Mě osobně to třeba nevadí, protože mám raději, když cítím, že mi jde ta voda do hloubky té pleti než abych necítila nic a pak z toho byla taková jalová a nevěděla, jestli to funguje nebo ne. Tuhle vodu používám ráno hned po probuzení a když nezapomenu, tak i večer před spaním. Většinou se ale večer odličuju ve sprše gelem od značky balea nebo gelem proti akné od značky mixa. Určitě vám v průběhu dubna udělám srovnávačku na tyhle dva gelíky. Po prvním týdnu jsem viděla, že se mi pupínky už tolik nedělají. Druhý týden jsem měla na pleti asi 5 pupínků a 3.týden jsem měla na pleti snad jen jeden. Řeknu vám..je to asi týden, co jsem si touhle řadou nevyčistila pleť a pupínků mám na obličeji snad 10. Opravdu to jde znát.



Toto by měl být normální krém, který si nanesete po vyčištění pleťovou vodou (horní obrázek) na pleť, vmasírujete a můžete se normálně namalovat. Abych pravdu řekla, přijdou mi všechny krémy stejné, ale zase je pravda, že když používám tu čistící vodu i tenhle krém v jeden okamžik, tak mám tu pleť opravdu hezkou. Pokud použiju tu čistící vodu a k tomu si namažu obličej třeba krémem od značky ryor nebo tělovým máslem od značky alverde, ty pupínky se mi dělají. Sice v malém množství, ale dělají, takže nevím nevím. Asi je to tím, že ten krémík je ze stejné řady..přece jen to je takhle i u šamponu, že když použijete šampon, kondicionér i masku od jedné značky ze stejné řady, tak máte vlasy hezčí, než když máte od jiné značky šampon, zase od jiné kondicionér.. Chápem se, ne? Takže tak nějak chápu, že tyhle dvě věci spolu prostě fungujou.

Celkové hodnocení:

No...řada mě opravdu překvapila. Sice ten obal je ... no, mě se prostě nelíbí, ale ty produkty vevnitř jsou super. Proto jsem na začátku psala, že to byla největší hloupost a zároveň nejlepší věc. Ta blbost byla, že jsem v obchodě nekoukla, co to je. A ta nejlepší věc byla, že i když to je obal, co se mi nelíbí, tak jsem to zkusila a našla jsem prostě řadu, která mi pomáhá na pupínky. Tuhle řadu bych vám určo doporučila, jeden ten výrovek stojí 70kč myslím, v některých DM možná 80kč. To není moc peněz a pokud vám to dá pleť dohromady a budete jí mít hezkou, proč do toho trochu nezainvestovat, že?

Doufám, že se vám dnešní recenze líbila. Byla trochu delší, uznávám, ale jelikož jsem teď pomalu měsíc nepsala žádný článek (lenost, nemoc, škola..), tak už mi to začalo chybět a věřte, že na duben mám pro vás naplánovaný pestrý program. O tom se dozvíte určitě v příštím článku, tak se mějte hezky a pokud byste chtěli nějaké články na přání, tak mi to napiště do komentářů nebo na instagram, kde jsem jako tereza_burgerova (nebo a_little_baker). Mějte se krásně a zatím ahoj.

Terez :)

1 komentář :