MENU

pátek 4. listopadu 2022

STŘÍPKY Z MĚSÍCE - ŘÍJEN 2022

 Krásné úterý všem! Nevím, jak se to stalo, ale říjen utekl mrknutím oka, tak tu pro vás mám střípky z tohoto měsíce, které bych ráda zařadila do pravidelné rubriky. V říjnu se toho stalo opravdu hodně, tak si to jdeme postupně shrnout.

Střípky z měsíce obsahují neupravené a autentické fotky, tudíž na některých fotkách nemusí být dokonalé světlo, případně nejsou úplně načančané.

  • Na začátku října jsem se ještě léčila ze skoro 3 týdenní nemoci, která mě skolila. Měla jsem laryngitídu a následně streptokoka. Na oba bacily jsem dostala antibiotika a spoustu času jsem prospala.

  • Ke konci nemoci jsem šla s mamčou na procházku do lesa, kde jsme si udělaly hezké podzimní fotky, do kterých jsem se naprosto zamilovala. Nevím jak vy, ale já podzim miluju, jelikož jsou kolem naprosto krásné barvy a zároveň začínám nosit oblíbené svetříky. Míň oblíbené jsou u mě nečekané deštivé dny, kdy jsem pak akorát nastydlá.
  • Taky jsem se byla u taťky mrknou na koťátko, které neskutečně vyrostlo. Jmenuje se Mína, pokud jste jí nezaregistrovali na youtubu a je to koťátko z ulice, které u nás našlo domov. Je to taková chlupatá nezbednice, která furt vymýšlí blbinky.

  • Stříhala jsem u nás na zahradě vrbu, která už měla neskutečně dlouhé šlahouny a byla to docela fuška, jelikož já a štafle, to je docela zabijácká kombinace.

  • Na youtubu číslo odběratelů přesáhlo 1600 lidí a na blogu zase 44 000 přečtení, což je veliký úspěch.
  • Taky jsem si fotila poškozené věci kolem domečku, které by bylo fajn jednou opravit. Bohužel jich je tento rok opravdu hodně, přece jen nebydlíme v nejnovějším domě. Celkově by chtělo jednou předělat celé schody, jelikož jsou nějaké dlaždice rozlámané, některé odpadávají a nevypadá to už úplně nejlépe. Pokud jste někdy předělávaly schody před vaším domečkem, jakou barvu a materiál jste volili? Případně kde jste se radili a nakupovali?

  • Moje babička slavila 77. narozeniny, které byly super. Dali jsme si u babičky kafíčko, dortík, měli jsme spoustu času na vyprávění a taky jsme si zašli do naší oblíbené čínské restaurace.
  • S Miankou, naším pejskem, jsem vyrazila na procházku po vesnici a zašli jsme až na cestu mezi polem. Bylo to super, krásně jsme se vyblbly, užily si spoustu srandy a celou procházku jsem si moc užila. Dobila mě pozitivní energií, kterou jsem zrovna potřebovala.

  • Na další procházku jsme vyrazily i s mamčou a taky to bylo super. Hrozně ráda trávím s mamkou volný čas, jelikož ho v týdnu moc nemáme.
  • Měla jsem svátek, takže jsme ho s mamčou hezky oslavily. Daly jsme si pizzu, vytvořily jsme spolu nugátový cheesecake, který byl luxusní (určitě na něj sepíšu recept) a užívaly jsme si prostě pohodu.

  • Na víkend jsme pak jeli k babičce na jih čech, kde byly i slavnosti, na které jsme se podívali. Zároveň jsme zapálili dědečkovi svíčku. Moc nám tu chybí.
  • V druhé polovině října Zdenda ukončil náš vztah. Už mě nevidí ve své budoucnosti a nebere mě jako svou rodinu, což plně respektuju. Společné fotky a videa jsem jak z youtubu, tak i instagramu nijak nesmazala, takže je tam zpětně můžete dohledat. Naše společné video z Polska má už skoro 1000 zhlédnutí, což je boží a moc děkujeme. Věřím, že se jednou vrátí, ale teď ne.
    I on sám řekl, že doufá, že spolu zase jednou budeme, nicméně si oba teď potřebujeme dát prostor a čas sami pro sebe, jelikož jsme společný život poslední měsíc moc nestíhali. Myslím, že jsme takhle v tuhle chvíli oba spokojenější.

  • Koukala jsem i na film Absťák, který má asi 8 hodinových dílů a byl super. Je to film o rozšiřujícím se léku po celém světě, který vyvolává závislost a nakonec mnohem více lidí zemře, jelikož je lék návykový, což lékaři netuší. Koukala jsem na něj na Netflixu a moc doporučuju.
  • Dopotřebovaly jsme doma Flavdrops s příchutí vanilky a jelikož je to skvělé sladidlo bez kalorií a cukru, mamča objednala další balení. Já ho nejčastěji používám do bílého jogurtu, jelikož mi samotný jogurt přijde kyselý a nesnědla bych ho. 

  • Začala jsem i víc dbát na svojí stravu a snažím se, aby to bylo tak 90/10 nebo spíš 80/20.

  • S mamkou jsme ještě vyrazily na jednu 13 kilometrovou procházku a za odměnu jsme si daly v půlce dortík v jedné kavárně kus od našeho bydliště.
  • S mamkou jsme taky vyrazily do kina na nový český film Za vším hledej ženu. Je to komedie s jednoduchým humorem, takže se budete smát od začátku do konce. Hlavní postavy jsou 3 kamarádky a průběžně se prolíná děj jejich životů, který spolu úzce souvisí. Taky super film a s mamkou jsme se shodly, že bychom ho určitě mohly doporučit.

  • V říjnu byly taky krásné západy slunce.

  • Od mamky jsem dostala k svátku 2 Oreo novinky - Oreo v polevě a Oreo s dvojitou náplní. Obě varianty mi moc chutnaly, ale úplně top top bylo asi Orel v polevě, to byla opravdu pochoutka, nicméně jak říkám, obě varianty mi moc chutnaly.

  • Říjnové nehty jsem ladila do neutrální růžovo-hnědé barvy a doplnila jsem je zlatýma kouskama z Rossmann, které jsem si koupila při akci 1 + 1. Současně jsem si tam pořídila i rozjasňovač, korektor a pudr.
  • Na konci měsíce jsme s mamčou a Miou vyrazily na Ranou, což je takový vyhlídka/kopec, která je prudce do kopce, ale výhled je prý krásný. U nás bylo krásné počasí, tak jsme vyrazily, ale na Rané byla jen mlha a viděly jsme sotva 2 metry od sebe, takže z výhledu nic nebyla, nicméně souhlasím, že vyšlapat ten kopec je makačka.

  • Cestou zpět jsme se zastavily v Panenském Týnci ve kterém se nachází nedostavěný chrám. Jeho historii neznám, netuším, co se stalo, že se nedostavil. Uprostřed tohoto chrámu mají být energetická pole, takže se tam člověk může cítit zvláštně. Já osobně jsem se tam necítila vůbec dobře, dělalo se mi špatně od žaludku a před očima se mi vykreslovaly příběhy lidí kolem, což bylo dost zvláštní. Byli jste se na tomto místě někdy podívat? Jak na vás působilo?
  • Poprvé jsem zkusila Halloweenské líčení, ze kterého vzniklo i youtubové video, tak se můžete mrknout. Mě osobně se pak dýňák moc líbil a byla to pro mě kapku výzva, jelikož jsem byla dost nervózní.

JAKÝ BYL VÁŠ ŘÍJEN? VYRAZILI JSTE
NĚKAM NA VÝLET?


Žádné komentáře :

Okomentovat