MENU

pátek 1. dubna 2022

PR BALÍČEK Z NAZUBY.CZ

 Hezký den všem,

zhruba před měsícem jsem měla možnost navázat spolupráci s e-shopem www.nazuby.cz
V jejich sortimentu naleznete opravdu nepřeberné množství různých výrobků týkající se péče o zoubky, ať už klasické pasty na zuby, tak i bělící, pro citlivé zoubky, dětské, kartáčky na zuby - klasické i elektrické, zubní sprchy, produkty starající se o zubní náhrady, ústní vody, mezizubní kartáčky a spoustu dalšího.

Dostala jsem možnost si vybrat produkty v hodnotě 1000 Kč, které dostanu formou barteru, ale jelikož je tato částka opravdu vysoká, vybírala jsem produkty nejen pro sebe, ale i pro svou rodinu.


První po čem jsem sáhla jsou věci na umělé zoubky neboli zubní protézu. Tyto věci jsem vybrala mojí babičce, jelikož vždy, když jí vyberu na testování nějaké krémy, tak se na to vyprdne a nemaže se, takže tohle byla jistota, že bude na 100% používat, jelikož je to její oblíbená značka.

 

První, co mi padlo do oka byla sada od značky COREGA (pořídíte ZDE), ve které najdete jak čistící tablety na umělé zoubky, tak i extra silné lepidlo, kterými se právě tyto zoubky přilepují. Když jsem tuto sadu babičce přinesla, byla nadšená a řekla: "Jé Terezko, to je super. Tohle používám a to lepidlo mi zrovna dochází." Oba dva produkty používá dlouhodobě a je neskutečně spokojená.
Novinkou jsou pro ní COREGA tablety s dvojitou sílou (pořídíte ZDE), které by měly zubní náhradu o to více vyčistit. Ty zatím babička nezkoušela, tak o nich nic moc říct nemůže. Nicméně pokud budou stejné jako ty klasické, bude spokojená.

 

Pro sebe jsem si na testování vzala pastu na zuby od značky ECODENTA (pořídíte ZDE), ale nakonec to dopadlo tak, že si jí vzala na zkoušení mamka se svým přítele a ti si jí na tolik oblíbili, že spotřebovali půlku a teprve pak jsem jí dostala do ruky, abych jí vyzkoušela. Jakmile od nich z koupelny zmizela, hned se po ní mamky přítel sháněl, že je prý skvělá 😄😄 Ptala jsem se na mamky názor a ta taky říkala, že je skvělá a že jí v puse dělá příjemný svěží pocit. Já osobně si tuto pastu vybrala, protože obsahuje až 97% složek přírodního původu, je s extraktem z brusinek, měla by chránit zoubky před zubním kamenem a hlavně by měla posilovat zubní sklovinu. Má lehce narůžovělou barvu, v puse je opravdu příjemná, krásně pění a po vyčištění zanechává příjemný svěží a vyčištěný pocit v puse, takže za nás tři veliká spokojenost a teď už poputuje opět k mamce do koupelny, protože se jim po této pastě opravdu stýská 😄💗

 

Další pastu, kterou jsem objednávala, tak byla na přání mé druhé babičky. Vybrala si na zkoušení BIOREPAIR PLUS bělící pastu (pořídíte ZDE), nicméně jí ještě nemohla otestovat, protože bydlí na druhé straně republiky a já tam ještě neměla cestu. Tato pasta neobsahuje fluoridy, chrání zoubky proti usazování plaku, pomáhá obnovovat zubní sklovinu a měla by vybělit zoubky do vašeho přirozeného odstínu zubů, jaký je vám dám od přírody. Hrozně se těším, až babičce tento testovací produkt předám a jsem zvědavá, jaký na tuto pastu bude mít názor. Máte s ní někdo zkušenosti?


 

 

 

Kartáčky na zoubky jsem objednala celkem 3. Dva černé na prosbu mamky a jejího přítele, kteří si přáli kvalitní středně tvrdý kartáček a pak jeden jednosvazkový, protože ten se u nás doma neztratí.
Začnu těmi černými. Pokud si zadáte do vyhledávače na těchto stránkách středně tvrdý kartáček, vyjede vám pouze tento od značky MARVIS (pořídíte ZDE). Kartáček vám přijde v krásné papírové krabičce a celkový dojem je podle mě opravdu krásný, trošku až luxusní. Ptala jsem se na hodnocení u mamky doma a bylo mi řečeno, že mamky přítel spokojený není a to z jednoho prostého důvodu. Tím, že nejsou štětinky tvarované, ale jsou rovné, si pořádně nedosáhne kartáčkem zezadu zoubků a má pocit, že si je tak nevyčistí dostatečně. S tvrdostí kartáčku je spokojený. Mamka svůj kartáček ještě nevyzkoušela, tak mi svůj názor řekne až později.

Co se týče jednosvazkového kartáčku, vzala jsem na zkoušku od značky TEPE (pořídíte ZDE). Tento kartáček byl měl mít velmi měkká vlákna, což si nemyslím, protože podle mě je má opravdu silná a tvrdá, což není výhodou. Pokud tento typ kartáčků používáte, tak víte, že slouží hlavně k vyčištění zubu v blízkosti dásně, aby vám na noc v ústech opravdu nezůstala žádná usazenina, která by mohla způsobit zubní kaz. Příliš hrubé vlákno může dáseň narušit a způsobuje krvácení, což určitě není nic zdravého. Jednosvazkový kartáček bych určitě doporučila zařadit do vaší každodenní rutiny, ale jen ten s opravdu jemnými vlákny, tvrdší vlákna bych raději z důvodu bezpečí dásní vyřadila.

 

 

A jako poslední produkt jsem si vybrala na vyzkoušení bělící pudr od značky BEN & ANNA
(pořídíte ZDE), který je nejen přírodní, ale i netestovaný na zvířatech, což je úplně super 💗
Tento bělící pudr obsahuje výtažek z černého uhlí a v balení naleznete i dřevěnou špachtličku u které popravdě postrádám význam, protože já osobně si mokrý vodou namočený kartáček ťupnu rovnou do pudru a vytvoří se mi na povrchu štětin taková pastička, ale že bych to nabírala špachtličkou? To bych musela nonstop umývat umyvadlo. Hrozně se mi líbí balení, které je opravdu nádherné, ale pozor, dóza je skleněná, tak ať si nerozbijete i skleněnou poličku v koupelně. Samotnou pastičkou, která z pudru vznikne na kartáčku si vyčistím zoubky, chvíli vypadám jako zlobr nebo Shrek a pak si klasicky pusu vypláchnu, jak jsem zvyklá. V puse nezůstává nepříjemná pachuť, celkově můžu potvrdit, že tento pudr nechutná nijak špatně, ale pokud chcete vidět opravdu výsledky, je potřeba používat produkt pravidelně, nejlépe ráno i večer a také omezit kávu, čaj nebo jakýkoliv nápoj, který malinko zuby zabarví. Já na svých zubech vidím jen mírnou změnu v tom, že mi zmizely barevné nerovnosti od čaje, ale na samotné vybělení zoubků si budu muset ještě počkat.

Tak jak se vám tento testovací balíček líbil? Mě tedy moc a tímto ještě jednou děkuji i za celou rodinu za skvělou možnost testovat produkty na zoubky. Určitě mi dejte vědět, jaké produkty používáte na zoubky vy a mějte se krásně.

S láskou

Terez



















2 komentáře :

  1. Co mě na tom trochu štve je to, že jsou to vlastně přesně ty PR věci, které nejsou potřeba, když zubní hygienu děláte již v základu pečlivě. :) Ale jako to je pak samozřejmě na každém, jak k tomu přistupuje. Mi občas přijde, že generátor QR kódů v tomhle ohledu funguje spíše na ty slevy a marketingové pobídky než na kvalitu produktu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle jejich věci jsou fakt super a musím říct, že mě hodně baví. :) Jako i když třeba jejich náplně do odvlhčovače vzduchu jsou taky hodně fajn. Ale jako na zubní hygienu se u nás nedá dopustit, takže bez jejich balíčků to prostě nejde. :) Však taky máme zoubky jako perličky. :D :D

    OdpovědětVymazat