MENU

úterý 22. února 2022

EKO ÚKLID ZA PÁR KORUN

 Krásný den všem,

v drogerii DM jsem viděla zajímavou novinku a tou jsou přípravky na úklid domácnosti z řady Nature.
Ráda uklízím a zkouším nové věci, tak jsem si řekla, že to risknu. Vybrala jsem si tablety do myčky, univerzální čistič do koupelny, prostředek na mytí nádobí, gel do toalety a tak dva produkty, které jsou mimo řadu nature a to jsou wc tablety a citrónek do myčky.


Postupně si všechny produkty probereme a představím vám je. Třeba načerpáte nějakou inspiraci.


Čistič koupelen - dá se koupit ZDE. Je multifunkční, můžete ho použít jak na koupelnu, tak i na kuchyň. Hezky voní, jelikož obsahuje přírodní kyselinu citrónovou. Stačí nastříkat, nechat pár minut působit a setřít. Krásně umyje umyvadlo, sprchový kout, ale i spoustu povrchů v kuchyni. Cenově není vůbec drahý, balení má 750 ml a stojí 34,90 Kč.

WC čistící gel - dá se koupit ZDE. Příjemně vonící gel, který neštípe, pokud si ho nechtěně cáknete na ruce. Je hodně tekutý, ale záchod hezky vyčistil a provoněl. Stačilo jen nanést, nechat působit cca 20 minut a setřít. Balení má 750 ml a stojí 24,90 Kč.



WC tablety - dají se koupit ZDE. Tříbarevné tablety, které jsou na pohled opravdu krásné a funkčně jsou skvělé. Tabletu hodíte do záchodu, necháte působit a následně štětkou "vyčistíte" a spláchnete. Já to dělám tak, že hodím tabletu do záchodu, mezitím nanesu čistící gel na mísu a okolí, nechám působit, tak vše umyju a nakonec vyčistím spodek, kam jsem tabletu hodila. Pak je krásně vyčištěné úplně všechno a toaleta hezky voní.

Přípravek na mytí nádobí - dá se koupit ZDE. Zastává úlohu klasického jaru na mytí nádobí, ale je šetrnější k přírodě. Vůně je velmi příjemná, jemně citrónová, krásně pění a nádobí umyje úplně skvěle. Trochu jsem se bála, když je přípravek přírodnější, že nebude mít takovou čistící schopnost, ale byla jsem moc mile překvapena.



Osvěžovač myčky 2 v 1 s vůní citrónu - dá se koupit ZDE. Citrónku jsem si zavěsila do myčky, aby mi provoněla celý prostor, když myčku otevřu. Dříve jsem totiž bojovala s tím, že jsem myčku otevřela a cítila jsem zápach staré vody (určitě takový zápach znáte třeba ve chvíli, kdy necháte v láhvi 3 dny zavřenou vodu). Citrónka mi s tím docela pomohla, nádobí neprovoněla, to ale ani nechci. Důležité je, že provoněla oblast myčky a když po domytí nádobí myčku otevřu, vůně která vyleze ven je v pohodě a není nepříjemná.

Tablety do myčky - dá se koupit ZDE. Tablety do myčky jsou zabalené v mini fóliích, které se rozpustí ve vodě. V balení je 30 kousků a použití je jednoduché - vezmete 1 tabletku, hodíte na dno myčky a zapnete, toť vše. Nádobí je hezky umyté, nebylo nijak šmouhaté a celkově jsem s tabletama moc spokojená.

Dejte mi vědět, jak se vám dnešní tipy líbily a jestli máte zkušenost s některým z produktů, o kterých jsem vám dnes vyprávěla. Mějte se krásně a užívejte si konec zimy.

S láskou

Terez


Žádné komentáře :

Okomentovat