MENU

neděle 13. prosince 2020

SPOTŘEBOVÁNO ZA LISTOPAD

 Ahoj všichni,

jak jste si užili víkend? Já bojovala s chřipkou, tak byl nic moc. Říkala jsem si, že jsem vám dlouho nepsala žádný kosmetický článek, tak si dnes jeden dáme a tentokrát spotřebováno. Tato kosmetika je spotřebovaná za listopad, ale věřím, že i se zpožděním si rádi počtete.


Začnu kosmetikou ze sprchy jako jsou šampóny, sprchové gely, věci na holení atd.


Ani nevím, jak se to stalo, ale dopotřebovala jsem 4 šampóny na vlasy.

Garnier Fructis - Vyživující banánový hair food šampon pro suché vlasy. Měl hodně gelovou konzistenci, krásně voněl, vlasy skvěle umyl, načechral, takže nebyly bez objemu a zbytečně nezamastil. Za mě byl skvělý a není to mé první ani poslední balení. Dopotřebovala jsem i kondicionér ze stejné řady, dokonce i masku, kterou mám teď po druhé ve vaně a vždycky jsem byla spokojená. Všechny produkty z této řady naprosto skvěle voní 💝

Balea Magic Wonderland - Balea šampon Magic Wonderland pečuje o vaše vlasy a dodává jim lesk a zdravý vzhled. Vhodný pro každodenní použití, pro všechny typy vlasů a neobsahuje silikony. Krémový šampon, který vlasy nijak nezacuchal, nepodráždil pokožku hlavy, vlasy krásně umyl, vyživil, ale nezamastil. Měl příjemnou sladkou parfemaci a já osobně byla velmi spokojená 💝

Alverde šampón na vlasy - Šampón na vlasy s boji výtažky para ořechů a rozmarýnu výrazně redukuje tvorbu lupů. Složení s jemnými tenzidy a atlantickou mořskou solí zabraňuje svědění a podráždění pokožky hlavy. No...tak abych to řekla podle sebe, v podstatě ani jedno tvrzení co píší na obalu není pravdivé. Prvních pár použití mi vcelku vyhovoval, ale opravdu s nimi nesouhlasím s tím, co tvrdí. Pokožka hlavy mě svěděla, lupy se mi dělaly, i když je normálně nemám a nehorázně mi to cuchalo vlasy, až z nich nešel samotný produkt vymýt. Celkově mytí hlavy mi místo klasické 20 minutové sprchy trvalo asi 40 minut, jelikož jsem se musela vracet pod sprchu jako blbec, protože jsem pokaždé našla mini kousek, který mi bublinkoval na hlavě. Vlasy se mi mastily mnohem více než předtím. Za mě osobně veliké zklamání a znovu si ho nepořídím 👎

Milva Hair Repair - Regenerující šampón, který zabezpečuje starostlivost pro poškozené a vyčerpané vlasy. Obsahuje Bio-keratin, Chinin a extrakt z bambusu. Tento šampón mi vyhovoval 3/4 balení. Krásně umyl, hezky voněl, vlasy byly nadýchané, zbytečně se nemastily, ale skoro u konce nastal jeden zásadní problém...vlasy mi opět příšerně zacuchal a nešel vymýt. Nevím, jestli je to tím, že mi narostly delší vlasy nebo naopak, jestli ho moje vlasy prostě nesnesly, ale tento fakt mi dost vadit. Další balení bych si asi pořídila, ale... prostě z něj mám smíšené pocity 😕



Pomalu se přesuneme na sprchové gely, kterých tu je hned několik.

Yves Rocher sprchový gel Zrnka kávy - Sprchový gel s vůní zrnek kávy. Tento produkt měl naprosto nádhernou barvu, ale i vůni. Voněl naprosto identicky s namletou kávou z nějakého kávovaru a i moje maminka, které jen tak něco nevoní, si sprchový gel chválila a moc ráda jej používala. Měl gelovo-krémovou konzistenci, krásně pěnil, vůně byla výraznější a na těle vydržela delší dobu. Za nás obě můžeme doporučil, byl to naprosto skvělý kousek 💝

Yves Rocher sprchový olej Argan a růže - Sprchový olej s vůní arganového oleje a marocké růže byl také naprosto famózní kousek. Produkt jsme vyzkoušely pouze v menším 100 ml balení, ale rozhodně plánuji dokoupit na prodejně i to větší. Vůně byla velmi příjemná, převládal samotný argan, vůně růže byla spíše v pozadí a na těle byl tento olej velmi příjemný. Krásně hydratoval, nedráždil a neucpával odpad ve sprše (pro někoho blbost, pro mě veliký bonus). Za nás obě můžu opět velmi doporučit 💝




Poslední dva produkty, které tu mám je gel na holení a vzoreček sprchového gelu.

Balea gel na holení Iced Berries - Gel na holení s vůní lesních plodů a jasmínu. Vhodný pro citlivou pokožku. Ze své vlastní zkušenosti můžu s klidným srdcem říct, že gely na holení od Balea jsou nejlepší věc, kterou jsem kdy vyzkoušela. Krásně napění, nevysušují a nádherně voní. Nízká cena je veliký bonus. Tato limitovaná edice měla nejkrásnější vůni, jakou jsem zatím vyzkoušela. Za mě i za Natálku naprostá spokojenost a rozhodně pořídíme další 💝

Sprchový gel Théophile Berthon - Tento vzoreček sprchového gelu vám nemůžu relevantně zhodnotit, jelikož takovéhle vzorečky naprosto nesnáším a vylila jsem ho do nádoby s tekutým mýdlem na ruce 😄 Jediné co můžu říct, že hezky pěnil, hezky ruce umyl a pěkně voněl 😄

Ziaja okurkový pleťový krém - Vhodný pro mastnou, smíšenou a normální pleť. Tento krém vypoužívala Natálka, která si s ním maže pleť ráno i večer. Je to její několikáté balení a vždycky je spokojená. Krém se krásně roztírá, rychle se vstřebává, nijak pleť nedráždí (Natálky pleť je velmi citlivá) a neutrálně voní. Za Natálku naprostá spokojenost a určitě to není její poslední balení 💝

Saloos Bio Karité balzám na rty - Velmi výživný balzám s regeneračními účinky rakytníku řešetlákového. Regeneruje, zklidňuje a zvláčňuje rty ve všech ročních obdobích. Balzám je chodný k péči o rty a popraskané koutky úst. Tento balzám na rty je NEJLEPŠÍ balzám, jaký jsem kdy vyzkoušela a to jsem docela pedant zrovna na balzámky. Moje rty jsou hrozné cejti a jakmile si je jednu noc nenamažu, druhý den jsou rozpraskané do krve, hrozně bolí, pnou a pomalu se hojí. Celou dobu používání se mi tato situace ani jednou nestala, naopak se mi stala, když jsem balzám dopoužívala a zkoušela jsem si mazat rty jen tyčinkovým balzámkem. Rozhodně si pořídím další balení a myslím, že už nikdy měnit nebudu. Dokonce jsem si o jedno balení napsala i pod stromeček 💝



Astrid balzám na rty s jojobovým olejem - Ať už klasický světlý Astrid nebo tmavší s jojobovým olejem nejsou žádný zázrak. Mají zvláštní voskovou texturu a neříkám, že jsou vyloženě špatné, jen si myslím, že existují daleko lepší. Jediný z těch 3 Astrid balzámků, který bych si koupila znovu je ten maličkatý. Hezky hydratoval a byl skladný. Ty veliké nejsou špatné, také hydratují, nic špatného nedělají, ale párkrát se mi stalo, že mi po nich popraskaly rty. Raději si koupím jinou značku 😕

Nejmenný balzám na rty - Vajíčkový balzám na rty jsem dostala minulý rok k Vánocům od tety a myslím, že byl z Douglasu, ale jistá si na 100% nejsem. Bohužel na sobě nemá žádné označejí, tak nevím, kde značku dohledat. Nicméně tento balzámek byl naprosto skvělý, na rtech udělal voskovou krustu, takže se nesmazal ani při jídle, ani při pití, měla jsem ho na rtech furt a dokonce i roušku skvěle zvládl. Rty mi po něm nikdy nepopraskaly, takže za mě veliká pochvala a kdybych zjistila, kde ho pořídit, určitě bych po něm sáhla znovu 💝

Ebelin vatové tamponky - Obsahují 100% bavlnu a jelikož to není mé první ani poslední balení, vypovídá to o spokojenosti. Tyto tamponky jsou naprosto skvělé, krásně odlíčí, krásně odlakují, nekoukají z nich nitky, netrhají se, nejsou hrubé a veliké balení 140 kusů mi naprosto vyhovuje. Určitě u nich zůstanu i do budoucna 💝



Essence tekutá rtěnka Mat Mat Mat - Tato rtěnka se již neprodává, což je veliká škoda. Byla naprosto skvělá a její kávová vůně byla taky úžasná. Rtěnka se krásně nanášela, byla pěnová, ale zanechávala lehoučký "stejn", takže i po ojezení, omluvení zanechala malinko barvy na rtech. Za mě osobně byla opravdu výborná a mrzí mě, že jí už nevyrábí 💝

Trend it up waterdrop lip color - Rtěnka v tužce, která byla také skvělá je od značky Trend it up. Jediná nevýhoda této konkrétní barvy je to, že dělá žluté zuby. Měla jsem jí i přes tento nedostatek velmi ráda, bohužel jsem si jí koupila zlomenou a se zlomenou tuhou se velmi špatně maluje. Na rtech byla příjemná, nevysušovala, dokonce se ani nijak extra neobtiskávala. Rtěnku od Essence jsem dopotřebovala do dna, tuto bohužel ne, ale podívám se v DM drogerii, zda jí ještě prodávají. Pokud ano, určitě si jí pořídím znovu 💝

Catrice velvet matt lip cream - Na samotný příběh si raději počkejte, jelikož jsem ho vyprávěla ve videu na youtube, které vyjde příští týden. K jednání určité slečny se raději vyjadřovat nebudu, nicméně to shrnu i zde, ať víte, jak se ke mě tento produkt dostal. S jednou slečnou jsem se domluvila, že si pošleme navzájem balíčky v hodnotě několika tisíců. Já slečně nakoupila věci jak v Sephoře, tak i v drogerii a balíčky měly být čistě kosmetické. Od slečny mi dorazil balíček pomalu o 2 měsíce později, jelikož stále padaly výmluvy, jak ho někde pošta ztratila, jak nemá číslo balíčku...a nakonec mi dorazil balíček v hodnotě nula nula prd, jelikož bylo uvnitř spoustu potravin pro děti a když už tam byla nějaká kosmetika, tak prošla nebo z 90% vypoužívaná. To je případ i tohoto krému na rty, který se ke mě dostal prakticky vypoužívaný. Vyzkoušela jsem ho aspoň párkrát a nijak mě neuchvátil. Barva na rtech nevydržela, nehydratoval, zvýrazňoval suché šupinky, takže za mě znovu ne, už jen kvůli tomu příběhu 👎

Essence krémová rtěnka - tuto rtěnku jsem měla velmi ráda. Měla krásnou barvu, byla krémová, hezky hydratovala a byla skvělá na každodenní nošení. Ve rtěnce už je opravdu jen na dně, ale jelikož už rtěnky nenosím, vyřadila jsem jí. V sortimentu jí také nenajdete, už se nevyrábí, ale jak říkám, byla naprosto super 💝



Nani Nails complete care 7in1 hard base - Dlouhodobě dělám své mamince gel lak na nehtech a tento zpevňující gel lak jsem viděla u Kate Cosmetics na instagramu. Vyzkoušela jsem ho a od té doby jsem již spotřebovala 2 balení, 3. je na cestě k nám (objadnala jsem i další 4 barevné gel laky, tak vám je někdy ukážu). Za mě osobně je tato vychytávka super, jelikož to přírodní nehet zpěvní a barevný gel lak vydrží déle. Mamce jsem nehtíky předělávala vždy po 3 týdnech a to jen kvůli odrostům. Žádné odchlípnutí, žádné zlámání. Moc doporučuji 💝

Zoeva cat eye pen black box - Tyto linky jsem dostala minulý rok od Reny, která mi je dala v nějakém vánočním dárečku. Malovaly krásně, zvládnuly i třpytky, nevynechávaly, hrot byl krásně ostrý a vydržely prakticky každodenní malování cca 11 měsíců. Za mě naprosto skvělé linky a určitě do budoucna pořídím znovu 💝

Stíny Rouge - Tyto stíny dostala kdysi Natálka v nějakém kosmetickém kufříku pro začátečníky. Já osobně ty stíny milovala na každodenní nošení, kdy jsem nahodila na víčko jeden stín, stíny dodaly oku malinko barvy, lesk a šla jsem. Když na to koukám zpětně, pigmentace tam byla nulová, docela prášily a opravdu dodaly jen trochu lesku. Pro mladší holčičky na vyblbnutí v pohodě, ale pro starší holky bych doporučila klasické paletky. Toto je opravdu jen na vyblbnutí dětí 😊




Nivea sprchový gel s mandlovým mlékem a výtažkem z růže - Nivea má celkově skvělé sprchové gely, krásně krémové, hydratační, moc hezky voňavé a tento nebyl výjimkou. Vypotřebovala ho maminka a doporučuje 💝

Balea sprchový gel Magic Fairytale s vůní malin a květů magnólie - Další skvělý sprchový gel, který Balea vytvořila. Hezky hydratoval, vůně byla nádherná, dlouho vydržel a byl lehce narůžovělý, takže byl i zábavný. Vypotřebovaly jsme ho s Natálkou a obě doporučujeme 💝

Houbičky na make-up - Jako poslední tu mám 2 houbičky na make-up. První (žlutá) je od Ebelin, ale byla naprosto hrozná kvůli velikým pórům, které dělaly do make-upu alá včelí úly. Nevypadalo to vůbec dobře, navíc houbička nešla pořádně vymýt od všech nečistot. Druhá houbička je z Notina/Elnina, nejsem si jistá, ale také byla naprosto hrozná. Strašně tvrdá i po namočení a na pleti spíš plácala než aby se přizpůsobila. Make-up do sebe vůbec nevsákla, takže jste vypadaly jako maska. Rozhodně ani jednu nedoporučuju 👎

A jakou kosmetiku jste za listopad spotřebovali vy? Určitě mi dejte vědět, zda máte s nějakým produktem zkušenost a jakou 😊

Terez

Žádné komentáře :

Okomentovat