MENU

neděle 29. prosince 2019

Dermacol - Acne Clear | Co mi pomáhá na akné | recenze

Ahojky,
dneska jsem si pro vás připravila recenzi na řadu pro problematickou pleť od Dermacolu. Tato řada se jmenuje ACNE CLEAR a dá se pořídit částečně v drogerii, na eshopech a taky v kamenné prodejně Dermacol.



Moje pleť je smíšená a aknózní. Mastí se mi brada, nos a čelo..zároveň mám dost dehydratovanou pleť, protože málo piju, takže se mi nos loupe. Akné se mi tvoří v takových vlnách...při stresu, při menstruaci, při špatné stravě a taky při nedostatku spánku.



Na pupínky mi vždy pomáhají věci jen dočasně...zachraňuje mi to pleť třeba týden a pak bum a jsem opupínkovaná mnohem víc než na začátku, což je dost nežádoucí a na prd. Nejvíc se mi tvoří v oblasti čela (jakoby mezi obočímú, na nose, bradě a taky v okolí tváří pod očima, což můžete vidět na fotce. Kdysi jsem měla nějaké produkty od Aknelotu, Clean&Clear, Balea a spoustu dalšího. Neříkám, že ty produkty nepomohly...pomohly, ale jen dočasně. Pár týdnů zpět jsem si pořídila sadu od Dermacolu o které vám dnes povím a musím říct, že mi zlepšila pleť o 100% a zatím je efekt stálý a pleť se mi nehorší, radši zaťukám, ať to nezakřiknu (ťuk ťuk).



Celkem mám 4 produkty, ale tato řada je dost rozšířená. Můžete se podívat zde. Když kliknete na zvýrazněné slovo, tak se objevíte na stránkách Dermacolu.

Prvně si budeme povídat o odličovacím gelu, který obsahuje zinek a tea tree olej. Tento produkt voní poměrně silně po tom tea tree, což mi nevadí, ale některým lidem by to vadit mohlo. Používám ho v případě, že jsem namalovaná a chci se odlíčit ve sprše při mytí vlasů nebo celkovém sprchování. Produkt má pumpičku, což je dost praktické, z rukou to neklouže, na ruku si dám takovou normální dávku a nepřeženu to. Hezky odlíčí, neštípe v očích a mám takový svěží pocit na pleti.

Druhý produkt na fotce je čistící gel. Tento produkt je v klasické tubě, což je pro mě malinko nepraktické, ale pracovat se s tím dá. Opět ho mám uložený ve sprchovém koutě a používám ho mnohem častěji než ten gel na odlíčení. Vždycky, když jsem nenamalovaná, zrovna se probudím nebo jen potřebuji osvěžit pleť, tak si vezmu do ruky tohoto pomocníka a šup s ním na pleť. Obličej mi hezky vyčistí, odmastí a taky osvěží. Je to můj dennodenní pomocník.



Jsem veliký milovník peelingů, protože se mi nelíbí, jak se mi zachytává make-up na suchou kůži, proto jsem uvítala, že byl ve vánoční sadě, kterou jsem sehnala v kamenné prodejně Dermacolu na Flóře v Praze i tento peeling s jojobou. V té vánoční sadě byl tento peeling, pak odličovací gel a taky krém o kterém si popovídáme za chvilku. Ten čistící gel jsem si kupovala samostatně minulý rok před Vánocemi. Tento peeling je opět v nepraktickém obalu, ale přežít se to dá. Pro mě je hlavní, že se víčko otevře lehce a nemám rozřezanou dlaň do krve. To se mi stávalo u třešňového sprchového gelu také od Dermacolu, který byl tak pevně zavřený, že jsem měla nonstop rozřezanou dlaň do krve a dost to bolelo, tenhle obal je v pohodě. Peeling obsahuje menší a jemnější částečky, které velmi šetrně obrousí pleť. Moje kůže by snesla i hrubší zrnka, ale nestěžuji si, toto také ujde. Používám ho 2-3x týdně, spíš podle stavu pleti a vždycky mám pleť hladkou a jemnou.

Poslední produkt o kterém si dnes budeme povídat je hydratační gel-krém, který byl v té sadě. Tento krém používám na den i na noc (pokud mám hodně suchou pleť, tak se na noc namažu jen niveou). Obsahuje zinek a tea tree stejně jako ostatní produkty z této řady. Je příjemný, skvěle pleť zjemní, vyhladí, hydratuje a sjednotí barvu kůže, což se mi moc líbí. Většinou mám začervenání po akné a tento krémík mi do 5 minut dokáže dát pleť do takového stavu, že by spousta lidí ani nepoznalo, že jsem ráno nějaké začervenání měla. Obal mi u tohoto produktu vcelku vyhovuje, opět má dobré otevírání, takže s ním nemám problém. Má bílou barvu a je takový gelovo-krémový, takže se hezky a vcelku rychle vstřebává a nelepí.

Jak bojujete proti akné vy? Máte nějaké osvědčené metody nebo produkty? Za mě je tato řada super a jsem s ní moc spokojená :) Budu moc ráda, když mi dáte do komentářů jakoukoliv zpětnou vazbu, přihlásíte se k odběru tohoto blogu nebo mi zanecháte sledování na mém instagramu. Doufám, že jste si letošní vánoční čas užili a opatrujte se při oslavách Nového roku 2020.

Mějte se krásně :)

Terez

2 komentáře :

  1. Na akné používám tea tree olejíček :) snažím se to léčit přírodnější cestou ale toto mě dost zaujalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tea tree je supr, ale pokud se chceš do téhle řady vrhnout, tak jen a jen doporučuji :) je výborná :)

      Vymazat