MENU

sobota 28. září 2019

Recenze: kapátkový korektor od Catrice

Ahoj všichni,
vítám vás zpět na mém blogu a dneska tu pro vás mám recenzi na kapátkový korektor od Catrice.
Pokud sledujete kosmetickou scénu, ať už na youtube nebo na instagramu, tak jste určitě zaznamenali trend kapátek...kapátkový makeup, kapátkový rozjasňovač, kapátkový bronzer..no a teď už i kapátkový korektor.


Mě osobně to dost zaujalo, protože mám klasický camouflage ráda (ne v kalíšku, jenom v té "leskové" tubě), tak jsem si řekla, že ho taky vyzkouším. Vybrala jsem si hodně světlý odstín, ať ho můžu používat pod oči. Když jsem otevřela balení, tak se mi hned celé ušpinilo z čehož jsem nebyla nadšená. Mám ráda, když je kosmetika čistá a nijak se neupatlává.


Po oči se aplikuje dobře, jelikož je kapátky vcelku přesné. Neťupnete si nikam vedle. Tohle kapátko je takové pevnější, takže se nemůže stát, že ho vytáhnete z balení a ono začne samovolně téct, to vůbec. Naopak se s ním manipuluje velice hezky a dá se lehce zmáčknout.


Krytí má podle mě střední až vyšší (sami posuďte podle fotky), hezky zakryje nedostatky pod oči, popřípadě na pleti, moc pěkně na pleti drží, neslévá se, je příjemně matný a nevysušuje. Za mě je tohle dobrý korektor z drogerie, který je ozvláštněný kapátkem, takže pokud chcete zkusit něco speciálního, směle do toho.

Doufám, že vám takovéhle recenze chyběly a že se vám ta dnešní líbila. Do komentářů mi napište, zda jste tento korektor zkusily nebo se nato chystáte a jestli jste propadly kapátkové mánii (já totiž ne). Mějte se krásně :)

Terez

Žádné komentáře :

Okomentovat