MENU

pondělí 15. července 2019

NARS - konturovací paletka

Ahojky,
po opravdu dlouhé době jsem si pro vás připravila kosmetickou recenzi. Říkala jsem si, že bych vám ráda ukazovala svojí kosmetickou sbírku a psala vám svoje názory :) Dneska si popovídáme o konturovací paletce od NARS, která se dala sehnat na sephoře okolo Vánoc. V tuhle chvíli už asi k sehnání není, možná ve výprodejích nebo na Vinted, když jí holky prodávají :)


Tahle paletka se prodávala za 690,- pokud si dobře pamatuju (možná 650,-). Má nádherný obal, který tvoří takové růžové alá píchláky, je to prostě nádhera. Hrozně se mi líbí, jak ta paletka působí..elegantně a zároveň drsňácky, jsem z ní prostě celá unešená :D Je to můj první kousek od NARS a zatím nic jiného od této značky neplánuju. Ne, že by to bylo špatný, to fakt ne, jen jsem si z tý nabídky produktů nesedla na zadek a upřímně...asi o trochu raději mám konturovací trio od Gabriella Salvete :)


Bronzer Laguna je takový studenější, středně hnědý s kapkou lesku. Na tvářích dělá vcelku hezký vzhled :) Tvářenka Orgasm je do růžova se zlatým třpytem, na tvářích dělá krásný šťavnatý povlak a je moc hezká (ale jak říkám, na mojí milovanou Gabriellu Salvete prostě nemá) a v poslední řadě tam je rozjasňovač se stejným názvem jako je tvářenka a ten je opravdu zvláštní...kapku zlatý, kapku rose gold...takový všelijaký, ale hezký :) Jen je docela dost tmavý :)



Kdybych se měla rozhodnout, jestli bych se po téhle paletce poohlédla znovu, tak bych malinko váhala z několika důvodů...

1. je sice nádherná, ale moje srdce patří už zmiňované Gabče
2. Cena 690,- je docela vysoká pro člověka, co miluje drogerka a jelikož Gabča stojí 160,- tak by se mi vyplatila víc
3. vybrala jsem si jí jen kvůli nádhernému obalu, možnosti vyzkoušet novinky za zlevněnou cenu a hlavně kvůli té značce



Pokud to mám celé shrnout, tak by to dopadlo asi takto... paltka je krásná, produkty se mi moc líbí, vyzkoušela jsem něco nového od značky která mě dlouho lákala :) Ale kdybych jí celou dopotřebovala, tak bych jí znova nejspíš nepotřebovala...naopak když jsem dopotřebovala Gabriellu, tak jsem si šla pro novou paletku, takže asi tak :) Určitě bych neřekla, že je to špatná paletka, naopak..je velmi dobrá, jen mě prostě nevzala za srdce tak, jak jsem si představovala :)

Máme tuto paletku doma? Pokud ano, tak mi napište jaký k ní máte vztah a jestli vám vyhovuje :) Pokud ne, tak mi napište proč, jestli jste jí třeba nestihli, nemáte rádi drahé značky nebo vás prostě neoslovila :)

Doufám, že vám udělala kosmetická recenze radost a tento týden vyjde další, konečně se dostávám do svého živlu :D Pokud vás moje tvorba baví, budu moc ráda, když se přihlásíte k odběru pomocí e-mailu, máte to po pravé straně blogu, uděláte mi tím velikou radost :)

Mějte se krásně a užívejte si prázdniny

Terez :)

Žádné komentáře :

Okomentovat