MENU

úterý 25. září 2018

Revolution by Petra

Ahojky,
dneska tu pro vás mám recenzi na paletku Revolution by Petra, kterou vytvořila Petra Lovely Hair a Makeup Revolution. Co jsem tak koukala na internet, tak jsou dva kontroverzní tábory názorů...nenávidím a miluji. Budu k vám opravdu hodně upřímná a byla bych ráda, abyste můj názor tolerovaly...a ne, není to žádná závist, jen vám předávám své názory.

Paletku jsem objednala z eshopu makeuprevolution.cz a cca za týden jsem měla paletku doma. Přišla mi zabalená v krabici a v bublinkové fólii, což oceňuji. Krabičku jsem vytáhla z fólie a vykoukl na mě takovýhle papírový obal. Samotný obal je moc hezký, podle Péti ho tvořil Míra, což je její manžel. Obal by měl znázorňovat mramor, který má Péťa i na svých PLH řasách. Co jsem tak poslouchala na stories, tak by to měla být rose gold - černá kombinace, ale popravdě..přijde mi to jako oranžovo/hnědo - černá kombinace, nemyslíte? Myslím, že tu rose gold barvu Míra moc nevychytal.



Když jsem krabičku otočila, uviděla jsem rose gold nápis by Petra, popis složení a barevné rozložení paletky, abyste věděli, jaké stíny na vás mrknou uvnitř.



Samotný obal z přední strany je matný a opět nápis rose gold. Už v tuhle chvíli mě trklo, že tenhle motiv odněkud znám...víte odkud? Pokud máte doma SophX paletku, tu jedničku, tak mrkněte na její obal. Má ho matný a taky rose gold nápis. Soph tu svojí paletku vypadala dřív, takže tohle beru jako trochu kopírování.



Zezadu je paletka lesklá, stejně tak jako většina MUR paletek.



Když jsem paletku otevřela, tak jsem si jen řekla "hm"...nic mě nenadchlo, nezaujalo..prostě nuda. Jedna část je teplá, jedna studená. Tento nápad je zajímavý, ale mě osobně trochu vadí, že tam není to zrcátko, protože takhle si tu paletku nemůžu vzít někam na dovču, do letadla nebo tak..



Ta první část je hodně vystihující tmavými barvami...tmavě růžová, tmavě fialová, tmavě hnědá... Ale zároveň je tam spoustu přechodových barev.



Druhá část je zajímavá tím, že je tam antracitová, žlutá, oranžová a červená. To jsou barvy, které jen tak vedle sebe nenajdete a opět je tam spoustu přechodových stínů.



Začala jsem stíny swatchovat a nastal první kámen úrazu. Pigmentace je skvělá, to ano...ale ty třpytivé odstíny jak se drolí? No cože? Ty matné jsou fajn, ale ty s lehkým leskem nebo s jakoukoliv malou třpytkou..to je trága. Máte je napadané všude.



Swatchovala jsem a swatchovala jsem...no a přišel druhý kámen úrazu. Ty stíny mi byly tak strašně moc povědomé, že jsem začala koukat do mých paletek, které mám doma a začala jsem si čmárat podobné stíny na ruku. Věděla jsem, že přesně tuten a tuten stín už někde mám...no nevěřili byste v jaké paletce jsem je našla. V SophX...ano, nedělám si srandu. Soph dělala taky spolupráci s Makeup Revolution, ale některé stíny jsou tam totožné, jakože úplně.



Už v tu chvíli jsem byla z té paletky neskutečně zklamaná. Petra říkala ve svém videu, jak na té paletce makala, jak si dávala záležet, aby ta paletka byla jako žádná jiná...a pak když jí začnu čárat na ruku, tak zjistím, že spousta stínů je vlastně stejných jako v jiné paletce, která vyšla před tou petřinou. No nezlobte se na mě, ale tohle nemám ráda. Buď řeknu ve videu na férovku, že mi došly nápady a okopírovala jsem to nebo o tom ani neceknu, ale ne, že budu tvrdit "Já jsem na tom tak makala, já si s tím dala takovou práci" a nakonec zjistíte, že ty stíny jsou vlastně úplně z jiné paletky. Schválně by mě zajímalo, kolika holkám tohle došlo.



Na ruce vypadají barvy hezky, ale za mě na oku nic moc. Spousta holek i kluků si tu paletku chválí, ale spíš mi přijde, že jí chválí jen kvůli tomu, že je to prostě od Petry. Paletku si nechám, ale jsem z ní dost zklamaná. Třeba si k sobě časem cestu najdeme, nicméně v tuhle chvíli ne.

Paletka stála 360kč a myslím, že se dá koupit i v Rossmannu, tam kde je stojan s Makeup Revolution. Za tu cenu je fajn...jak už jsem psala, každý na to máme jiný názor. Někomu ta paletka sedne, někomu ne. Mě osobně moc nesedla a určo to není kosmetika u který bych napsala "dávám za ní ruku do ohně, je skvělá.." ne to ne. Příští týden vám udělám srovnání SophX paletky a téhle by Petra, abyste viděli, které odstíny jsem měla na mysli.

Mějte se krásně

Terez :)

2 komentáře :

  1. Přijde mi zajímavé, že nebereš na vědomí, že jak SophX, tak Petra vybíraly stíny ze vzorníku Revolution London. Jak to mělo dopadnout, když měly obě k dispozici stejné barvy?

    Deníček blogerky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud vím, tak Petra tvrdě rozhlašovala jak ty barvy míchala sama a jak si s tím dala záležet aby byly unikátní :) O vzorkovníku neřekla ani ň :)

      Vymazat