MENU

středa 12. září 2018

SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY

Ahojky,
dneska tu pro vás mám spotřebované věci alá empties. Přemýšlím, jestli jsem tento formát vůbec někdy dávala na blog..možná jednou, ani nevím. Jelikož jsem se pomalu ale jistě přesunula na vlnu minimalismu (bude o tom samostatný článek), tak jsem si řekla, že chci spotřebovat spoustu kosmetiky, kterou mám. Některé produkty naprosto miluji a chci je ve své sbírce mít..viz catrice korektor atd 😊 Tentokrát budu produkty bodovat od 1 do 5 (5 bodů je jakože super a 1 jakože nic moc) 😊 Takže jdem nato...co jsem vlastně spotřebovala?



Balea balzám na vlasy - má kokosovou vůni, je jemňoučký, vlásky jsou po něm opravdu pěkné, ale rozčilovalo mě to balení, protože v tom víčku se uchytávala studená voda a když jste to otevřeli, tak jste to celé vylili na své tělo a bylo to dost nepříjemné 😊 Dávám mu 4/5.

Balea gel na holení - měl v sobě aloe vera, takže pokožka nečervenala, nebyla podrážděná, hezky voněl, byl takový růžový, moc hezky napěnil 😊 Za mě super a dávám mu 5/5 😊

Aknelot tonikum - určené na akne, příjemně na pleti pálí, opravdu pomáhá proti pupínkům a když si pupínek vymačkáte a pak na to dáte tot tonikum, tak se sice můžete zbláznit, jak to chvíli štípe, ale krásně to pupínek vyčistí a už se vám neudělá nový hnis 😊 Super 5/5 😊

Nivea pleťová voda - toto je verze pro citlivou pleť, krásně to odlíčí make-up i řasenku, jen s voděodolnou řasenkou trochu bojuje, ale na tu existují dvoufázové odličovače 😊 Dělá svou práci, tak jak má, v očích neštípe a dlouho vydrží 😊 Za mě je super i ta průhledná lahvička 😊 Dávám 5/5 😊

Bione šampon - opravdu hodně hydratuje a jelikož mám rychle mastící se vlasy, tak jsem si je musela umývat každý den, což je dost otravné. Určitě bude vyhovovat suchým vlasům, ale mastným ne 😊 Mám lepší šampony, tento už nepotřebuji 😊 Dávám 2,5/5 😊

Cien antibakteriální gel - už dodělávám 2.balení, což znamená, že ho mám opravdu ráda. Používám ho na ruce, na pupínky, občas místo tonika (když mi dojde) atd 😊 Super 5/5 😊 (Jen pozor, pokud máte suchou pokožku, tak tento gelík vysušuje kůži)

Rimmel lak na nehty - nádherná červená barva, rychle usychá na nehtech, v lahvičce dlouho vydrží a krásně kryje v 1.vrstvě 😊 5/5 😊

Essence lak na nehty - hezky vypadá, prodlouží výdrž a je levný 😊 Není co dodat 😊 5/5 😊

Miss Sporty gel na obočí - má krásnou barvu, tato byla pro blondýnky, jelikož si ráda obočí zesvětluji, hezky držel a je levný 😊 5/5 😊

Maybelline rtěnka - tato rtěnka je dopotřebovaná až do dna a je také pěkně stará, jelikož jsi jí koupila moje mamča, když byla mladá (ne, že by nebyla, ale když jí bylo třeba 20) 😊 Rtěnka byla taková tmavě hnědá, hodně krémová, ale mě na rtech nedržela, ta barva byla taková OK, ale nic převratného a jsem ráda, že je spotřebovaná 😊 3/5 😊

Loreal balzám na vlasy - nejlepší balzám, po kterém mi vlásky dokonale voní a jsou krásně heboučké a jemné 😊 5/5 😊

Fit Me korektor - byl fajn, hezky krémový, pěkně zakryl pupínky, ale...odstín 10 je stejně tmavý jako makeup 030...tak kde je chyba? Proto mu strhnu 1,5 bodu.. 3,5/5 😊

Catrice liquid camouflage - voděodolný, který je opravdu voděodolný 😊 Je super, krásně kryje, hezky voní a odstín 010 je opravdu světloučký, ne jako u maybelline 😊 5/5 😊

Essence krém na ruce - hutný krém, který krásně vyživý a nááádherně voní 😊 Za mě TOP a ráda si ho koupím znovu 😊 5/5 😊

Catrice makeup - je na pleti celkem vidět, ale zase má hezké krytí..když jsem měla mastnou pleť, tak mi vyhovoval, teď mám suchou a už mi nesedí..vypoužívala jsem asi 3/4 ale už ho nedodělám, protože teď na mě vypadá hrozně 😊 za mě 3/5 😊



Balea maska na vlasy - malé balení, ale maska krásně voní, vlasy po ní voní cca 2 dny a moc hezky hydratuje 😊 zbytečně je nemastí, takže mě vyhovovala 😊 5/5 😊

Palmolive sprcháč - hezky voněl, celkově Palmolive sprcháče jsou super 😊 5/5 😊

Today odličováky - jsou hezky měkké a nemám jim co vytknout 😊 5/5 😊

Loreal maska na obličej - krásně pleť vyčistila a je opravdu super 😊 čekala jsem, že bude nic moc, ale překvapila mě 😊 jen bacha..jde trochu blbě umýt 😊 5/5 😊

Rimmel makeup - pro mě naprostá dokonalost 😊 když jsem měla mastnou pleť, tak jsem ho nesnášela, protože opravdu hodně hydratuje, ale od doby, co mám suchou pleť, tak mi nádherně sedí, je na pleti přirození, má jemné krytí a celkově...mám ho prostě ráda 😊 5/5 😊

PS odlakovač - hezky odlakoval, pumpička fungovala a bylo to super 😊 zvládl i červenou, za to má můj obdiv 😊 5/5 😊

Cien vlhčené ubrousky - jsou příjemně mokré, odlíčí i voděodolnou řasenku a když jsem pak vzala tonikum a dočišťovala pleť, tak už mi na tamponku nic nezůstalo 😊 5/5 😊

Vichy krém - krém na ruce, který měl tělovou barvu..byl hodně tekutý a moc nehydratoval, aspoň mi to tak přišlo...takový nic moc krém, který neměl žádnou přidanou hodnotu 😊 2/5 😊

Balea maska na obličej - skvělá, nádherně voněla, příjemně chladila a opravdu hydratovala 😊 super, super, super 😊 5/5 😊


Tak to jsou všechny spotřebované věci, další článek bude o štěstí, takže se můžete těšit a mějte se krásně 😊

Teri 😊

Žádné komentáře :

Okomentovat