MENU

neděle 26. srpna 2018

Urban Decay: Naked Basics

Ahojky,
dneska bych vám ráda zrecenzovala mojí vysněnou paletku od Urban Decay. Jmenuje se Naked Basics a ten název jí úplně vystihuje. Ta paletka je jednoduchá, krásná a prostě basic. Najdete jí v Sephoře, na eshopu..prostě na hodně místech, stačí hledat 😊 Pokud mě sledujete na instagramu, blogu i youtubu, tak víte, že jsem říkala, že pokud si budu něco kupovat, tak jedině kvalitní kosmetiku. Nebudu investovat do věcí, které mi tu kvalitu neslíbí..raději si za kvalitní věci připlatím 😊 Takže jsem šla do Sephory a koupila si tohle miminko, které tam najdete za 890,- 😊



Celkově je hrozně nádherná. Ten obal je lehce pogumovaný, takže se skvěle drží. Je takový pevnější, ty písmenka jsou vystouplá a uvnitř je ta paletka fantastická 😊 Obsahuje vlastně 5 matných stínů a 1 má takový lehoučký sheen alá lesk 😊



Vidíte, že tam vlastně najdete venus, to je právě ten s tím leskem. Je bílý a krásně se hodí přes celé víčko nebo do vnitřního koutku 😊 Foxy a w.o.s. jsou si celkem podobný, ale foxy je takový žlutý alá banánový pudr a w.o.s. je zas růžový, jak kdyby růžový pudr pod oči na projasnění 😊



Můj oblíbený odstín je naked2, který je takový hnědý, ale zároveň šedavý. Pokud znáte od nyxu tu tvářenku taupe, tak tohle je přesně stejný odstín. Je naprosto super do záhybu oka. Odstín faint je pigmentovaný jako blázen, takže opatrně s ním 😊 Je to čokoládově hnědá, opravdu nádherná a já ho používám do vnějšího koutku na ztmavení nebo jako linku, zahušťuji si tím řasy..takový tip pro vás 😊 řasy pak vypadají mnohem lépe 😊 A jak poslední tu je odstín crave, temně černá, která je opravdu černá jako noc 😊 Přenádherná barva 😊 Do vnějšího koutku jí nepoužívám, protože je opravdu hooodně pigmentovaná a výrazná, spíš si právě dělám černou linku mezi řasama s miniaturním ocáskem 😊



Tady můžete vidět, že ty stíny jsou opravdu suprově pigmentované 😊





Konečné rozhodnutí? Tuhle paletku naprosto miluju a absolutně nelituju ani korunky, kterou jsem do ní vrazila 😊 Uvidíte jí v nejbližším back to school tutoriálu, který vyjde tenhle týden..tipuju ve středu 😊



Tak to by bylo všechno, doufám, že se vám dnešní článek líbil 😊 Jsem ráda, že mě podporujete jak tady na blogu, tak i na youtube a na instagramu 😊 Jsem za to neskutečně vděčná a plníte mi moje sny 😊

Mějte se krásně a užívejte si zbytek prázdnin,

Teri 😊

Žádné komentáře :

Okomentovat