MENU

úterý 7. srpna 2018

TOP levná kosmetika z drogerie 💄

Ahojky,
dneska tu pro vás mám pár tipů na suprovou dekorativku z drogerky, kterou seženete do 300kč, takže je opravdu levná 😊 Popravdě některé produkty už mám spotřebované, protože jsem ty fotky nafotila a třeba za 2 týdny jsem ty produkty dodělala 😊 Jako první vám ukážu svoje oblíbené make-upy. Já mám smíšenou pleť, ale v létě a v zimě vyhledávám hydratační make-upy 😊 První který mi vyhovuje je Rimmel Match perfection. Je takový krémový, hezky hydratuje a sjednocuje 😊 Zapudrovat se musím tak po 2 hodinách. Stojí cca 250,-.  Druhý make-up je Astor Skin match protect foundation 😊 Je to lehoučký make-up, který má lehké až střední krytí, perfektně sjednotí, hydratuje a nezvýrazňuje šupinky 😊 Zapudrovat se musím tak jednou za 3,5 hodiny. Stojí cca 150,- 😊




V létě a na podzim spíš vyhledávám make-upy, které opravdu vydrží a hezky zmatní 😊 To je právě Dermacol 24h control, který má střední krytí a hezky na pleti vydrží 😊 Když jdu do práce na 8 hodin, tak mi stačí se tak jednou přepudrovat a vypadám furt dobře 😊 Stojí cca 250,- 😊 Make-up, který mi občas sedne a občas taky ne, je Loreal true match 😊 Zvýrazňuje suchá místa a to mi na něm vadí 😊 Na pleti jinak vypadá hezky a má v sobě zlaté odlesky, takže ta pleť je rozzářená 😊 V některých drogeriích ho seženete za 250,-, ale v některých i za 450,-, což mi přijde jako přehnaná cena 😊



Pokud bych si měla vybrat jeden jediný pěnový make-up, tak je to právě tenhle od Essence soft touch mousse 😊 Stojí 120,- a je naprosto skvělý 😊 Krytí má jemné, hezky sjednotí, zanechává sametový efekt na pleti, ale pozor...zvýrazňuje suchá místa 😊



Jako pudr bych mohla rozhodně doporučit Essence brighten up nebo Essence all about matt 😊 Tyhle pudry stojí plus mínus 90,- a jsou super 😊 Už mám spotřebované ty 2 bílé a teď dodělávám tenhle žlutý, v zásobě mám dokoupený zas bílý 😊 Nevysušuje, zmatňuje a zanechává sametový efekt 😊



Oblíbených korektorů mám spoustu, ale každý slouží k něčemu jinému 😊 Catrice liquid camouflage je moje stálice 😊 Stojí 99,- a krásně kryje 😊 Hlavní věc, která mě opravdu přitahuje k tomuhle korektoru je jeho voděodolnost a tu můžu potvrdit 😊 Udělala jsem zkoušku, že jsem si ho vzala do bazénu a opravdu jsem si tu pleť třela...když jsem se usušila ručníkem, tak tam ten korektor furt byl 😊 Nebylo ho tam 100%, ale takových 80% tam zůstalo 😊 Druhý korektor, který můžu doporučit je Essence camouflage 😊 Krásně zakryje kruhy pod očima a oční okolí nevysušuje 😊 Stojí cca 80,-, takže prostě super 😊 Třetí korektor je od Rimmel wake me up 😊 Seženete ho okolo 150,- a je hodně hydratační 😊 Má opravdu slabé krytí, jakže je super jako make-up v létě 😊 Poslední korektor je opět od Rimmel match perfection 😊 Cena cca 120,- a je skvělý pod oči 😊 Nevysušuje a hezky zakryje 😊 Je o trochu lehčí než ten od Essence 😊



Bronzery jsem si oblíbila dva a oba jsou od Trend it up 😊 Kokosový je z limitky, tak nevím, zda ho ještě seženete. Nejspíš na stránkách DM 😊 Stál 99,- a je dokonale pigmentovaný a skvěle voní 😊 Je taky hodně jemně mletý 😊 Druhý je z normální kolekce, je tvrději zapečený, ale furt je na tvářích pěkný a cena okolo 150kč 😊 Za mě vyhrává ten kokosový 😊





Rozjasňovače mám taky dva 😊 Jeden z limitky od Catrice a druhý z normální kolekce od Trend it up 😊 Cenu si bohužel nepamatuju, jen bych vám řekla, že oba jsou krásně pigmentované a Catrice je do růžova a TIU je do bílo šampaň 😊





Nejlepší paletka na cesty je od Gabriella Salvete 😊 Bronzer, rozjasňovač i tvářenka jsou super, hezky na pleti vydrží a cena je okolo 150kč myslím 😊 Určo na to mrkněte 😊






Jako stíny jsem vybrala několik paletek 😊 Tahle od She je super 😊 Má krásně pigmentované stíny a třeba do školy jsou naprosto peckový 😊 Hrozně ráda si je beru na cesty 😊





Na tuhle paletku od Freedom jste už recenzi viděli 😊 Je hezká, lazená do růžova a hezky pigmentovaná 😊 Cena asi 120,- 😊





Poslední paletka je od I heart revolution 😊 Stojí asi 250,- a je krásná 😊 Stíny jsou pěkně pigmentované a ta paletka dokonce voní, čichněte si v drogerce 😊





Jako řasenku vyberu tuhle od Essence, protože hezky vydrží, příjemně se nosí a dělá krásný objem 😊 Cena asi 80,- 😊 Má i sestřičku, ale tu jsem nezkoušela 😊





Tak to by bylo pro dnešní článek všechno, doufám, že se vám líbil a mějte se krásně 😊

Teri 😊

Žádné komentáře :

Okomentovat