MENU

sobota 11. srpna 2018

Testovaná kosmetika na zvířatech + moje povídání

Ahoj holky,
já mám dneska tak dobrou náladu, že to snad není ani možný 😊 Ráno jsem se probudila s tím, že mě bolí kost u oka, pod bradou, měla jsem celý nateklý nos...no prostě vysněné ráno. Nejspíš mám jen nějaký zánět, který se tak za týden vyléčí 😊 Je u nás babička, takže jsem si užila skvělé odpoledne v zámeckém parku, kde jsme udělaly spoustu krásných fotek a nakonec jsem točila video, které uvidíte zítra na youtube 😊 Je celkem dlouhé, tak snad se nebudete zlobit a bude vás bavit 😊 Napadlo mě, že bych vám mohla napsat článek o tom, co si myslím o testované a netestované kosmetice na zvířatech. Přijde mi to jako dost populární téma, každý to teďka řeší a abych pravdu řekla, tak jsem chtěla tenhle článek psát už třeba 2-3 týdny zpátky, ale než tyhle věci napíšu na sociální sítě, tak si je chci pořádně promyslet, to snad chápete 😊

Abych začala tak nějak od začátku...o cruelty free aneb testování na zvířatech jsem se dozvěděla asi rok zpátky. Bylo to v tu dobu, kdy byl veliký BUM okolo Týnuš Třešničkové a jejích řas. Pak jsem to nějak vypustila z hlavy a vrátilo se mi to až nedávno, tak měsíc zpátky. Furt jsem přemýšlela jestli to mam nebo nemam řešit. Nakonec jsem si řekla, že když už jsem se vrhla do minimalismu a projectu pan, tak zvládnu i tohle a o z jednoho prostého důvodu. Mám doma kocourka a pejska, měla jsem i králíčka a kdybych viděla, že jim někdo píchl injekci kvůli parfému nebo tak, tak ho zabiju. Myslím to smrtelně vážně. Na moje miláčky bych si fakt nenechala sáhnout. A když jsem si uvědomila, jak moc mi na těch zvířátkách záleží, tak jsem si řekla...proč tohle nepodpořit. Je něco jiného, kdyby mě začaly oslovovat firmy a nabízely by mi produkty. Nejspíš bych je přijala už jen z důvodu, že byste měli něco do soutěže. Ale v tuhle chvíli kdy si sama platím věci, tak proč to podporovat. Udělám výjimku u pár značek a to proto, protože je mám opravdu moc moc ráda...Benefit, Bioderma, Yves Rocher a Clinique. Těm to odpustím. Je každého věc, jestli se do tohohle projektu "netestujem na zvířatech" zapojí nebo ne, neměly bychom za to nikoho odsuzovat 😊 Pokud tento projekt podpoří, tak udělá dobrou věc 😊 Někdy okolo září, tak vám chci napsat článek o třídění odpadu 😊

Výsledek obrázku pro testování na zvířatech značky

Vypíšu vám takové nejznámnější značky, které testují..aspoň pro mě nejznámější..a které netestují 😊

TESTUJÍ NA ZVÍŘATECH
- Astor
- Avon
- Benefit
- Bioderma
- Biotherm
- Bobbi Brown
- By Terry
- Calvin Klein
- Chloe
- Clarins
- Cilique
- Palmolive
- Dermacol
- Dior
- Dove
- Chanel
- Elizabeth Arden
- Eos
- Estee Lauder
- Garnier
- Gillette
- Giorgio Armani
- Gucci
- Helena Rubinstein
- Guerlain
- Hugo Boss
- Kerastase
- Kiehl's
- L'oreal
- Labello
- Lancome
- Laroche Posay
- Lorac
- Mac
- Make Up For Ever
- Mary Kay
- Maybelline
- Max Factor
- Nars
- Neutrogena
- Nivea
- Nuxe
- Nyc
- OPI
- Oriflame
- Pantenne
- Revlon
- Rexona
- Rimmel
- Ryor
- Sephora
- Schwarzkopf
- Tom Ford
- Tony Moly
- Veet
- Victoria's Secret
- YSL
- Yves Rocher




NETESTUJÍ NA ZVÍŘATECH
- Freeman
- Jordana
- Manufaktura
- Milani
- Urban Decay
- Alcina
- Alverde
- Anastasia Beverly Hills
- Artdeco
- Balea
- The Balm
- Becca
- BH Cosmetics
- Catrice
- Ecotools
- E.L.F.
- Essence
- Gabriella Salvete
- Gosh
- H&M Cosmetics
- Huda Beauty
- Isana
- KIKO Milani
- Korres
- Kylie Cosmetics
- Lush
- Maria nila
- Real Techniques
- Saloos
- Sigma
- Sleek
- Stila cosmetics
Wet'n'wild
- Weleda
- Zoeva
- Nyx
- Bare Minerals
- Smashbox
- Tarte
- Too Faced
- Pupa


Tak doufám, že jste si z dnešního článku něco odnesly 😊 Určo o tom plánuju i video, ale ještě nevím kdy 😊 Zatím si užívejte prázdniny a mějte se krásně 😊

Teri 😊

1 komentář :

  1. https://www.avonworldwide.com/ Zde najdete etický kodex firmy AVON kde je napsáno, že firma netestuje nikde na světě na zvířatech https://www.avonworldwide.com/about-us/our-values/policies-positions/animal-welfare

    OdpovědětVymazat