MENU

pátek 17. srpna 2018

NÁKUPY: Sephora, Douglas, Lush, Teta, DM

Ahojky,
na instagramu jste si odhlasovali, že chcete ukázat, co všechno jsem si kupovala v Praze 😊 Pokud mě nesledujete na instagramu, tak se tam jmenuju tereza_burgerova. Často tam dávám nějaké insta stories, takže se můžete dozvědět spousta zajímavých věcí 😊 Včera, ve čtvrtek, jsem jela za babičkou, která mě měla vyzvednout v Chuchli a chtěla jsem to spojit i s Palladiem a nákupama. Původně jsem tam šla hlavně kvůli Tigeru, který tam nakonec asi ani není, protože jsem ho nenašla, tak jsem zašla do jinačích obchodů. Když jsem jela z Rakovníka do Prahy, tak jsem se zastavovala v DM, tam jsem něco pokoupila a zbytek už je z Palladia. Nakonec jsme s babi jely nakoupit do Lídlu, tak jsem se zastavila ještě v lékárně a v Tetě. V Lídlu jsem si koupila suprovej čistící kartáček na obličej. O tom vám za pár týdnů napíšu recenzi.



V Sephoře  jsem se byla podívat na kukandu a popravdě jsem ani nevěděla, jestli tam něco chci. Procházela jsem stojany s různýma značkama a okukovala, co tam vůbec mají. Dost mě zaujal korektor od Too Faced, myslím že se jmenuje Born This Way. Má krásný obal a časem bych si ho ráda koupila...ale až spotřebuju nějaké svoje korektory. Když jsem koukala na stojan Urban Decay, tak jsem omrkávala korektor, makeupy, bronzující paletku no a pak paletky 😊 Ty jsou tak strašně nádhernýýýý!!! Jednou bych si ráda pořídila tu Ultimate Basics, Naked 3 a Naked Heat 😊 Možná i nějakou barevnou, ale jelikož to je moje první paletka od UD a moje basics paletka už mi skoro dochází..to vám ukážu pak v projectu pan, který plánuju cca za týden, tak jsem se rozhodla zvolit Naked Basics 😊



Má nádherný papírový obal, ale jedna věc mě dost rozčílila...ta krabička je tam pevná, že mi ten obal prostě nešel otevřít, až nehtama a tím jsem do toho jakoby malinko rejpla...jako vim, je to jen krabička, ale prostě jsem detailista a tohle mě trochu naštvalo 😊



Ta paletka má krásný obal, je v takové nude hnědo šedé barvě 😊 Je na dotek příjemně gumový, takže z ruky jen tak nevypadne 😊



Ty barvičky jsou krásný, je tam vlastně 5 matných stínů a jeden s malinkýma třpytkama (ten úplně vlevo) a celkově ta paletka je hrozně super 😊 Stála 890kč a vůbec těch peněz nelituju 😊 Mimochodem...UD netestuje na zvířatech, to byl vlastně hlavní důvod, proč jsem se pro tuhle značku rozhodla 😊 Navíc mě dlouho lákala 😊



Dostala jsem 2 vzorečky...báze pod makeup a odličovací mléko, aspoň myslím 😊 Nezkoušela jsem, takže nevím 😊



V Tetě jsem se zastavila tak nějak neplánovaně a koupila jsem si černý lak na nehty, protože jsem si tu černou teďka opravdu hodně zamilovala 😊 Musíte dát 2 vrstvy, aby to byla nádherná černá, rychle usychá a stála 90kč 😊







Do lékárny jsem zaběhla s jedním jediným úmyslem...tabletky na vlasy 😊 Chtěla jsem tenhle BIOSIL PLUS, který je chválený jak na nehty, tak na vlasy, na pleť a tak celkově, takže jsem si ho vzala..je tam 60 tabletek, takže za 2 měsíce čekejte recenzi 😊 Cena: 69kč 😊



V Tetě jsem si společně s tím lakem koupila ještě spoustu produktů od značky MIXA na aknózní a citlivou pleť 😊 Jelikož mám alergii na sluníčko a osypu se i po vodě, tak je pro mě léto dost náročné 😊 Moje pleť je šupinkatá, neskutečně suchá, ale musím zaklepat "ťuk ťuk" nemám žádné pupínky 😊 Nějak se mi po bazénu zlepšila pleť..hlavně se snažím hodně pít, takže to tomu asi taky pomohlo 😊

Koupila jsem si micelární vodu, která by měla zjemňovat pleť, neměla by dráždit 😊 Už jsem jí zkoušela..hezky odličuje, hezky dočišťuje, překrásně voní a opravdu mi sedla 😊 Stála 160kč 😊
Jediné mínus téhle značky je (pokud jsem to správně pochopila), že spadá pod Loreal, který testuje na zvířatech...popravdě, když jsem si ty věci koupila, tak jsem si opravdu říkala jaká značka testuje, jaká ne a testovaným jsem se vyhýbala, i když mě lákaly některé produkty...značku MIXA neznám, nemám s ní zkušenosti, takže jsem nevěděla jak na tom je a zaujalo mě, že je pro citlivou a aknózní pleť...až dneska jsem zjišťovala, jestli testuje nebo ne a dost mě zklamalo, že spadá pod Loreal :(



Koupila jsem si i DD krém, který by měl být něco jako BB krém. Už jsem ho zkoušela a jsem nadšená 😊 Žádné pupínky se mi po tom neudělaly, je to strašně lehoučký a hezky to voní 😊 Je to lehce zabarvený krém, který mi přijde, že je lehce do růžova, ale já mám třeba podtón neutrální až žlutý a krásně mi to sedlo 😊 Prvně jsem ho rozetřela prstama a nakonec jsem některá místa lehce doťupala suchou houbičkou a na pleti to vypadalo skvěle 😊 Občas mám smíšenou pleť, občas suchou a za ten celej den jsem se pudrovala jen 2x, takže super 😊 Cena: 200 kč 😊



Chvilkama budu přeskakovat z obchodu do obchodu, tak snad vám to nebude vadit 😊 Do Douglasu jsem ani jít nechtěla, ale zaujala mě tam hrozně krásně namalovaná paní, která tam obsluhovala, tak jsem se tam šla mrknout 😊 Paní mi zařídila Douglas kartičku a ukázala mi nejprodávanější produkty 😊 Ptala se mě jakou mám pleť, co ráda používám a tak..nakonec mi doporučila tyhle 2 korektory 😊 Normální barevnej na pleť, třeba na pupínky nebo tak a pak takovej fialkovej, ten je hrozně krásnej a ten je na projasnění, takže já si ho dávám jakoby na místo, kde má být rozjasňovač a taky do vnitřních koutků 😊 Korektory jsou pomalu jediná kosmetika, kterou chci mít furt u sebe, protože nikdy nevím, kdy se mi udělá nechtěný pupínek 😊 Kruhů pod očima jsem se zbavila..někdy vám napíšu článek o tom, jak jsem to zvládla 😊 Srovnávala jsem je s Rimmel korektorem a těhle je o kousek méně, tak uvidím, jak dlouho mi vydrží 😊 Kdyby to bylo třeba jen 2-3 měsíce, tak si je nakoupím do zásoby na eshopu 😊 Cena je 179kč za jeden korektor, ale jelikož to byl můj první nákup, tak jsem měla 30% slevu a ušetřila jsem 53 kč 😊



V DM jsem si koupila jen jednu věc a to bázy pod makeup od Alverde. Já vím...říkala jsem, že báze nepoužívám, ale zaujalo mě, že je to přírodní netestovaná kosmetika a ta báze je hydratační 😊 Už jí mám vyzkoušenou a mám k tomu hodně plusů a jedno mínus 😊 Začnu tím mínusem...když tu bázi otevřete, tak teče..a nejde to zastavit. Jak je jí tam hodně, tak jí nějaká vzduchová bublina vytlačuje, tak mě o trochu rozčiluje 😊 Plusy jsou veliké...přírodní kosmetika...netestovaná kosmetika...levná kosmetika...hydratuje pleť...není silikonová...opravdu prodlouží životnost makeupu na pleti...lehce vyhladí pleť...je na pleti příjemná...krásně voní 😊 A mohla bych dál pokračovat 😊 Účtenku u sebe teďka nemám, ale myslím, že stála nějak 99kč nebo okolo stovky 😊



Vracíme se zpět do Tety 😊 Poslední krém od MIXA 😊 Tohle je zase krém pro citlivou a problematickou pleť, má příjemnou vůni a hezky se roztírá 😊 Pěkně hydratuje a pokud se nemaluju, tak si ho dám normálně přes den 😊 Moc nepromastí, jen lehce hydratuje..je opravdu super 😊 Cena: 130kč 😊



No a na posled můj milovaný LUSH 😊 Teďka jsem v něm byla poprvé a hned jsem si ho zamilovala. Všichni jsou v něm neskutečně milí, ochotní a když jsem slečně říkala, že jsem u nich prvně a potřebovala bych něco na akné, tak se mi ochotně věnovala a ukazovala mi všechny možné masky a vodičky na akné 😊 Dávala mi očichat nějakou čerstvou masku, tak nějak se to myslím jmenovalo, ale ta se měla spotřebovat do měsíce...pak mi ukázala tuhle..to je mátová myslím a nádherně voní 😊 Na pleti jsem jí už zkoušela a je super 😊 Hezky tu pleť vyčistí, je taková svěží a pupínky se mi po ní opět neudělaly 😊 LUSH netestuje na zvířatech, takže veliké plus 😊



Chtěla bych si tu masku dávat maximálně 3x v týdnu...podle stavu pleti, třeba bude stačit jen jednou 😊 A příště až tam půjdu, tak chci zkusit tu tea tree vodičku a taky tu čerstvou masku 😊 Podle mě je nějaký program, že vracíte ty prázdné krabičky a pak za o dostanete nějakou masku nebo tak něco...jdu to zjistit a písnu vám to sem 😊 Jinak cena téhle mátové masky je 245kč 😊

Taak...je to tedy takhle - LUSH PROGRAM A VRACENÍ KELÍMKŮ
Když přinesete do Lush prodejny 5 čistých kelímků s víčkem, tak vám dají zadarmo tu čerstvou masku 😊 Nemusíte tam v tu chvíli nic kupovat, jen dojdete vrátit ty kelímky a oni vám dají tu masku, když tak mrkněte na tuhle stránku, kde jsem se to dočetla 😊 Určitě si budu kelímky skladovat a časem si pro tu masku dojdu 😊

https://cz.lush.com/article/5-kelimku



K prvnímu nákupu můžete dostat dárek, takže jsem dostala takovéhle modré mýdlo, které můžete použít jak na ruce, tak na tělo 😊 Nádherně voní a cenu vám bohužel neřeknu, protože jak už jsem psala..byl to dárek 😊 Jinak mýdlo jsem ještě nezkoušela 😊



A poslední kousek je tohle černé mýdlo 😊 Božínku, mě to tak fascinovalo! Měli tam jak kdyby normální bábovku, ale z takovéhleho černého mýdla na obličej 😊 Ta paní mi říkala, že tímhle si mám čistit obličej a ty pupínky budou mizet..zatím jsem to nezkusila, ale krásně to voní 😊 Zaujalo mě to, že když jsem řekla paní, že bych si chtěla kousek vzít, tak vzala celou tu bábovku a normálně mi na féra ukrojila nožem kus 😊 To bylo tak super, hned jsem se musela usmívat...taková maličkost, jakože se dá mýdlo takhle snadno krájet a mačkat a mě to prostě zlepšilo den 😊 Opravdu to byl zážitek 😊 Tohle mýdlo se vážilo, takže cena se může malinko měnit..já mám 0,114 kž a stálo mě 279kč 😊



Tak to by byl můj celkový nákup v Praze, doufám, že jsem vás inspirovala 😊 Já osobně jsem si nakupování neskutečně užila, poznala jsem spoustu nových věcí a vyzkoušela spoustu nové a super kosmetiky 😊 Když to tak vezmu, tak žádná ta kosmetika mě nezklamala, že bych litovala, že jsem si jí koupila 😊

Zítra vlastně přijede táta na návštěvu, tak se po pár měsících uvidíme..já jsem teď u babička a v neděli jedeme do Tesca nakoupit školní věci, tak vám to pak zas nafotím na blog 😊 V úterý se vracím domů a ve středu mě čeká laserová operace, tak mi držte palce 😊 Napíšu vám o tom pak článek 😊 Možná jste si všimli, že mám na nose takovou bradavičku...mazala jsem si jí teďka vodičkou, ale ta vodička mi to jakoby vyžrala a furt mi z toho jen tekla krev..třeba 4x denně, což bylo dost nepříjemný, tak mě mamča objednala k jedný pani doktorce a jdu na laerové odstranění, tak snad to nebude moc bolet 😊 Bude to vlastně poprvé, co jdu na takový zákrok alá na operaci sama, bez mamky, tak snad se v tý nemocnici neztratím :D

Jo a zapomněla jsem vám říct, že jsem si v Lídlu koupila takovej čistící kartáček na pleť, ale ten vám ukážu až jindy 😊 Mají ho za 250kč a je super 😊 Určo ho uvidíte na instagramu, kde vám postuju spoustu věcí z mého života 😊

Děkuju vám za veškerou podporu, jak na instagramu, youtubu tak tady a mám vás moc ráda 😊

Užívejte si prázdniny a zatím ahooj 😊

Teri 😊

Žádné komentáře :

Okomentovat