MENU

pondělí 20. srpna 2018

Krémy na ruce od Cien

Ahojky,
dneska bych vám ráda napsala takovou menší recenzi na krémy od značky Cien. Cien je značka z Lídlu a tyhle krémy na ruce jsem tam objevila za 19.90 kč 😊



Miluju krémy na ruce, protože není nic horšího než když vám praskají prsty nebo máte takový ten ošklivý pocit suchých rukou a jste z toho zoufalí. Minulý rok jsem si do školy vzala krém od Essence (uvidíte ho ve spotřebovaných produktech tady na blogu) a vypotřebovala jsem ho za ten školní rok celý. Byl takový hutný a na zimu byl super. 

Tyto krémy od Cienu mají ve 2 variantách.



 První varianta je pro milovníky levandule, protože je to vůbě mléko a levandule. Levandule má uklidňující účinek, takže bych tento krém podoručila přepracovaným maminkám, které si chtějí odpočinout.



Druhý krém je pro milovníky kytiček a sladkého ovoce. Voní po asijském třešňovém květu a je to opravdu přenádherná vůně. Naprosto jsem si tu vůni zamilovala a hrozně se těším na zimu, až budu tento krémík používat 😊❤️



Když si krém nanesete na ruku, tak se zdá vcelku vodový, takový tekutější 😊 ale nenechte se zmást, opak je pravdou. Nevím jak vy, ale já mám na zimu ráda hutné krémy, které hezky ruce vyživý 😊



Když tento krém rozetřete, tak se z něj stane takové hutné máslíčko a to je přesně to, co miluji ❤️ Stačí vám opravdu velikost hrášku na obě ruce, takže vám i dlouho vydrží 😊

Za mě jsou tyto krémy opravdu super a nemám jim co vytknout 😊❤️ 

To by bylo pro dnešní článek vše, mějte se krásně, užívejte si letní dny strávené u bazénu a v pátek vás čeká další článek 😊 Chtěla bych vám taky poděkovat za velikou podporu na mém youtube kanále 😊❤️

Teri 😊

Žádné komentáře :

Okomentovat