MENU

pondělí 18. června 2018

NÁKUPY za poslední dobu

Ahoj všichni,
dneska bych vám ráda ukázala pár kousků, které jsem si koupila v drogerii DM. Předem se chci omluvit, že jsem na vás týden kašlala, ale abych pravdu řekla..nebylo mi psychicky zrovna hej. Teďka pojedu na týden do Polska, tak vám sem dám nějaké fotky a tak :) Potřebuju se trochu odreagovat a zase trávit čas s mojí crew :) PS: Předem se omlouvám za velikost fotek, nějak mi to nejde upravit..snad to příště půjde


Takže...koupila jsem si tuhle řadu od Garnier, viděla jsem jí u Get The Louk, tak jsem jí zkusila a vlásky dělá nádherný. Jediný co mi vadí...ta příšerná vůně medu. Pro mě je to hroznej smrad :D Vlasy mi vydržejí jeden den krásné a druhý den jsou lesklejší, takže ideálka mýt je ob den :) Na obrázku (zleva) je šampon (cca 90,-), olej v krému (ca 109,-) a balzám (cca 90,-).

 
Garnier banánová maska na vlasy...je skvělá :) Krásně voní a vlasy jsou po ní nádherně vláčné a nadýchané.



Masky stačí nanést opravdu malinko. Malá lžička vám vystačí na středně dlouhé vlasy. Cena cca 139,-.


Gel pro intimní hygienu od Chilly...je fajn, hezky voní, nepálí, neštípe. Cena cca 80,-.


Z dekorativky jsem si koupila makeup od Dermacolu a korektor od Essence. Ten samý korektor už mám jednou spotřebovaný :D

 
Makeup od Dermacolu naprosto miluju. Mám smíšenou pleť a makeup je krásně lehký, hezky sjednotí, hydratuje, vypadá krásně, vydrží na pleti, nelesknu se cca 7 hodin...je prostě skvělý :)

Korektor od Essence je dokonale krémový, hezky sjednotí, je na pleti přirozený, ale má hezkou krycí schopnost. Jediné jeho mínus je, že není voděodolný, ale to on aní neslibuje :)

 
Bronzer od trend it up má nádhernou barvu. Přijde mi, že má v sobě malinko třpytu, ale na tvářích se mi to líbí. V poslední době jsem si teda odvykla na tvářenky, bronzery i rozjasňovače, ale když už je použiju, tak se většinou obrátím na tenhle nebo na Hoola bronzer od Benefitu :)

Od trend it up mám ještě spoustu produktů, někdy vám je taky ukážu :)

Máte nějaký produkt z tohohle článku doma? :)

Mějte se krásně a užívejte si sluníčka :)

Teri :)


Žádné komentáře :

Okomentovat