MENU

čtvrtek 1. března 2018

Moje makeup rutina

Dneska tu pro vás mám takovou svojí makeup rutinu, protože už dlouho nebyly články jen pro holky. Uvidíte tu produkty, které používám každý den a jsou super.


Tak a můžem jít na to. Já začínám pleť makeupem.

V poslední době používám BB cream od Garnier a taky makeup od Trend it up. Oba produkty mi dělají hezkou pleť a mají lehké krytí, což mi vyhovuje. Podrobnější recenzi najdete buď na instagramu, youtube nebo v následujících článcích.



Potom následuje korektor. Na běžné nošení do školy používám ten od Maybelline a pokud jdu někam ven tak použiju buď od Catrice nebo od Essence. Oba jsou hutné a mají skvělou krycí schopnost. Ten od Catrice je i voděodolný, mam s tím zkušenost.



Dál za zapudruju. Tím už mám hotovou celou pleť. Tohle balení od Essence mam už asi po třetí a je super. 




Na konturování používam paletku od freedom a tvářenku od essence.


Nebo bronzer a rozjasňovač, co jsem si sama vyrobila.



Pokračuju stínama. Většinou volím tu malou paletku od she, ale občas kouzlím i s barvama.



Předposledním krokem je řasenka. Používám 3 a nejvíc mi vyhovuje ta prostřední. Dělá matný efekt řas.





Posledním krokem jsou rty. Buď si dám obyčejný lesk a nebo nevýraznou rtěnku od Miss Sporty.

Jak se líčíte vy?

Teri 😊

Žádné komentáře :

Okomentovat