MENU

středa 31. ledna 2018

Spotřebováno

Ahoj holky,
dneska tu pro vás mám spotřebované produkty. Už jste je mohli vidět ve videu, ale každého přece jen baví něco jiného..někoho baví víc koukat na videa, někoho číst recenzi na blogu :)

 
Schauma šampon - super, hezky voněl, bylo ho hodně, vlasy se po něm tolik nemastily

Balea balzám na vlasy - taky super, příjemně voněl, byl takový akorát tekutý, vlasy nezatěžoval

 
Bione šampony - mají příjemnou vůni, hezky vlasy vyčistí, ale mám u nich jeden problém...jakmile vypotřebuji jeden bione šampon a hned začnu používat další, tak se mi udělají lupy...musím vždycky vypotřebovat jeden bione, pak třeba jeden balea a pak zas můžu bione

 
Odol zubní pasta - podle mě jedna z nejlepších, krásně zuby vyčistí, má zajímavou vůni a dlouho jí pak v puse cítíte (takovou tu svěžest), zajímavost u téhle pasty je, že má modrou barvu, takže to je docela srandovní, že chvilku vypadáte pomalu jak šmoula

Garnier korektivní péče proti pupínkům - mělo by to zamezovat tvorbě akné...noo...já to používala jako bázi pod make-up, na to to bylo skvělý, ale jako pupínkům to nějak nepomáhalo, jen to zmírňovalo začervenání, ale asi bych vám to taky doporučila
 
Cien odličovací ubrousky - tyhle jsou pro citlivou pleť, stály cca 20 Kč v lídlu a byly super :) krásně odličujou, jsou tak akorát vlhký...prostě supr :)

Garnier samohřejivá maska - jedna z nejlepších masek, co jsem kdy zkusila. Uvolňuje póry, pleť je pak hebká a krásná. Super :)


Tak to by bylo pro tohle spotřebováno všechno a mějte se krásně,

Teri :)



Žádné komentáře :

Okomentovat